Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Recentere forumsoftware?

Gestart door Sir F, februari 03, 2015, 10:00:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sir F

Ik weet niet wie erover gaat, maar is er een reden dat het forum op versie 1.1.11 is blijven steken? Het is niet heel verstandig om zes jaar oude software te gebruiken.

AceVentura

Daar ga ik over :) En ik weet inderdaad dat het hopeloos verouderd is, zo oud dat een update ook niet meer "even" te doen is.

Dit jaar heb ik als goed voornemen om groot onderhoud hier te doen waarbij ik alles ga updaten, dus ook het forum. Op de achtergrond ben ik daar al even mee bezig geweest en is er al wat veranderd waar jullie niets van merken :) Komend weekeinde hoop ik een begin te kunnen maken met de wiki, als dat klaar is is het forum zelf aan de beurt. Als ik daadwerkelijk aan de wiki en het forum ga werken kondig ik dat ook wel aan op het forum want daar gaan jullie natuurlijk ook het nodige van merken  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

 :cake:    :cake:    :cake:   voor AceVentura, als brandstof voor de komende tijd!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

AceVentura verdient iid een pluim of op z'n minst een hele lekkere  :cake: voor al zijn werk om deze site en het forum draaiende te houden.
Misschien 'moeten' we vanaf nu een "zet het moderating team van Aven in het zonnetje" dag organiseren  :D Achter de schermen gebeurt een hoop dat we niet zien. "Aven Appreciation Day" haha
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Sir F

Ok, succes. En ja, van 1.x naar 2.x is niet leuk.

Edewecht

Citaat van: Sir F op februari 04, 2015, 10:06:49 PM
van 1.x naar 2.x is niet leuk.

Je maakt me nieuwsgierig, Sir F. Wat is er niet leuk aan?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Citaat van: Edewecht op februari 06, 2015, 07:12:07 AM
Citaat van: Sir F op februari 04, 2015, 10:06:49 PM
van 1.x naar 2.x is niet leuk.

Je maakt me nieuwsgierig, Sir F. Wat is er niet leuk aan?

Denk omdat het moeilijk is om te upgraden.
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Bedankt voor alle waardering, van de  :cake: zal ik zeker genieten  ;D

Van 1.x naar 2.x is niet leuk omdat de hele achterliggende (database) structuur anders is, als je dus alles mee wil nemen (berichten, enz.) wordt dat best een klus, of in beroepstermen "niet leuk"  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Sir F

Citaat van: AceVentura op februari 06, 2015, 06:59:00 PM
Bedankt voor alle waardering, van de  :cake: zal ik zeker genieten  ;D

Van 1.x naar 2.x is niet leuk omdat de hele achterliggende (database) structuur anders is, als je dus alles mee wil nemen (berichten, enz.) wordt dat best een klus, of in beroepstermen "niet leuk"  ;D
Ja, dat dus ;)