Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel in Libelle

Gestart door Zonnekind, augustus 02, 2006, 11:38:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Volgens mij heeft Zonnekind er voor gezorgd dat we die 100 leden halen voor 22 oktober  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

bebe

well done zonnekind! :klap: :klap: :klap:
ga morgen direct de libelle even halen!

Sismo

IK heb er even in gebladerd bij de appie maar kon het niet vinden. Is er een speciale Belgische versie?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ann

ja de Belgische is anders dan de nederlandse
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Stev

Dat bespaart mij een fietstocht naar de appie  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Ik heb het gisteren zelf gelezen en er blijft echt niets van mijn tekst over, zelfs mijn naam is veranderd!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Tempesta


Stev

Dat stukje van jou was echt veel beter, Zonnekind. Het is jammer. Maar het heeft ons waarschijnlijk wel een paar nieuwe leden bezorgd  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

De boodschap is in ieder geval wel overgekomen en daar gaat het om!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Mijn naam (ik had Zonnekind getypt) is Els geworden... >:(

Maar de naam van de website is er in blijven staan en het is duidelijk over wat het gaat dus dat blijft idd goed! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Els  ::) Wie noemt zijn kind nu Els, Zonnekind is toch veel mooier  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Het zou natuurlijk door een Els geschreven kunnen zijn! Misschien waren er meer mensen boos over het stuk in de Libelle. Maar dat maakt niet uit, het heeft zijn doel al gehad!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Dat kan ook, misschien hebben ze wel meerdere reacties gecombineerd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik vind de naam 'Zonnekind' toch lekker veel mooier ! ;D ;D ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)