Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Interview in Dag Allemaal

Gestart door Zonnekind, februari 25, 2015, 08:46:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Een collega van mij leest elke week de nieuwe Dag Allemaal voor. Op die manier zijn we altijd allemaal op de hoogte van de nieuwste roddels uit BV-land (Voor de Nederlanders onder ons: Bekende Vlamingen land).
Blijkbaar staat er in de Dag Allemaal van deze week een artikel met een aseksuele vrouw.
Ik had de tijd niet om het te lezen en mijn collega dient het boekje nadien aan haar schoonmoeder te bezorgen dus ik kon ook niet vragen om het artikel uit te scheuren.
Als er iemand is die dat wel wil kopen, dan kan het misschien daarna ingescand worden om hier te zetten?

(ps: ik heb gezocht in dit topic naar een onderwerp over dit interview maar niet gevonden, als ik erover gekeken heb, haal dan gerust dit berichtje weg :))
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Punky

Hoi hoi
Ik heb het artikel gelezen. K vind het al een hele prestatie dat er iets over verschijnt in de media.

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

suzanina

yep! Is een interview van mij. Morgen ga ik langs mijn ouders en dan ga ik proberen om het artikel in te scannen en dan verschijnt het hier ook nog hoor :-)

En voor zij die morgenavond naar de bijeenkomst komen: ik zal een exemplaar meebrengen

Het is een zeer persoonlijk interview maar ik zeg er ook heel duidelijk in dat ik wil dat mensen over het onderwerp praten.

Zonnekind

 :klap: :klap: :klap: Ik vind het super dat je dat gedaan hebt!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

AniMeshorer

Prachtig, Suzanina!  :klap: Dikke proficiat  :cheerleader:
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

suzanina

Ik krijg het artikel er niet op. Ik heb het al naar word opgezet, maar zelfs dan lukt het niet, het bestand is veel te groot  :-\ Kan iemand helpen?

Edewecht

Citaat van: suzanina op maart 02, 2015, 08:31:19 PM
Ik krijg het artikel er niet op. Ik heb het al naar word opgezet, maar zelfs dan lukt het niet, het bestand is veel te groot  :-\ Kan iemand helpen?

Ik wil het wel proberen. Beetje bewerken enzo, heb ik wel vaker gedaan. Hoe groot is het originele bestand (of de bestanden) van het scannen? (in MB's) . Als het niet te groot is kun je die bestanden naar me mailen. Mijn emailadres staat bij m'n profiel.

Je mag me ook het blad zelf opsturen, dan scan ik het en maak er een werkbaar formaat van. En natuurlijk krijg je het blad weer terug  :D !
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik kan je misschien ook wel helpen, maar ik heb ongeveer dezelfde vragen als Edewecht  ;D In mijn geval zou ik het dan op de server van AVEN plaatsen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

suzanina

Het word document is 3,28 MB

In PDF is het 462KB


Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Ik vind het een goed artikel! Net de kop 'geen behoefte aan lichamelijk contact' even niet, maar als je het artikel leest komt alles helemaal op z'n pootjes terecht. Goed dat je dit gedaan hebt!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Zonnekind

Ik vind het ook een heel goed artikel! :klap:

Ik vind het wel erg en weer heel typisch dat ze eigenlijk tussen dat artikel een artikel schrijven over een koppel dat al zoveel jaar alle dagen seks heeft en soms 4 keer per dag.

Dat doet mij heel hard terugdenken aan de gesprekken die ik vroeger met vrienden had.
Ik vertelde alles over mijn aseksualiteit en ze luisterden en waren heel begripvol en 2 minuten later vroegen ze aan mij wat mijn favoriete standje was.
Ik heb hetzelfde gevoel bij dit artikel. Ze geven er aandacht aan en ze "luisteren" en dat is echt fijn en twee seconden later vinden ze een ander artikel over een koppel
dat heel veel seks heeft dus dat is een stuk interessanter en dat moet er toch nog tussen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.