Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

adam zkt eva

Gestart door Emke, mei 14, 2015, 01:40:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emke

Of wat vinden jullie juist van seksualiteit in de media? Bijvoorbeeld het programma Adam zkt Eva :') sex academy etc etc...
evh

AceVentura

Van mij mogen die programma's er zijn, als ze maar niet gaan verwachten dat ik er naar ga kijken  :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba

... of dat ik me ga transformeren van een seksueel inactief naar een seksueel actief persoon...

Koffie

Ik heb een dochter van 13 een een zoon van 14, waarvan ik nog niet weet in hoeverre ze evt. aseksueel zijn, maar die zeer geïnteresseerd zijn in blote mensen kijken. ;) Ik denk overigens dat ik daar op die leeftijd ook graag naar had willen kijken, want ik hoefde er niets mee, maar spannend vond ik dat tot op zekere hoogte heus wel allemaal. Blote piemels!

Persoonlijk vind ik het programma vooral banaal. Ook de hele emotionele entourage met al die jaloezieën en de verwachtingen die mensen blijkbaar direct van elkaar hebben, ook al weten ze aan wat voor programma ze meewerken en is het geen verrassing dat er ineens nog een ander bloot mens op een vlotje aan komt drijven. En dan nog een. Proest!! Maar ik ben ook van een andere generatie, ik kan niet alles meer bijbenen.

Ach en dat valt dan nog mee. Er zijn veel heftiger date-programma's. Op MTV komt van alles voorbij. Als er ook erg veel drank- en drugsgebruik bij komt en de boel te expliciet wordt haak ik af en vind ik ook dat mijn kinderen dat (nog) niet mogen zien. Zeker niet in mijn bijzijn. Ooit zag ik een stukje Spuiten en Slikken. Ik zou haast Correlatie gaan bellen. Ook vind ik dat ze dan een heel vreemd beeld meekrijgen, hoewel ik eerlijk gezegd ook niet weet hoe het toegaat in de echte wereld. Ik vind het vreemd in ieder geval. En ik trek het niet. Ik verbeeld me dat dat zulke programma's normvervagend werken. ;) Maar waarschijnlijk zijn ze al dusdanig vervaagd dat het allemaal op de buis wordt toegestaan en aangemoedigd.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie