Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Queer aan Zee

Gestart door AceVentura, januari 17, 2016, 11:02:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Tjonge. Queer aan Zee verkast nog al eens...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ze verplaatsen inderdaad wel eens. Naar mijn mening was de locatie bij de Utopie ook niet echt super. Ik ben nu net terug en De Prael is echt super. Het lijkt allemaal net nieuw gebouwd we hebben lekker de ruimte, er is een goede sfeer en het eten is top. Het is voor nu alleen nog even een cafe, de brouwerij wordt er later naast gebouwd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De nieuwe locatie is blijkbaar ook bij de organisatie goed bevallen want de aankondiging voor 26 oktober staat al op de site:
https://queeraanzee.wordpress.com/2019/09/29/queer-aan-zee-borrel-zaterdag-26-oktober/

Wie gaat er mee?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Nog even een herinnering: Vanmiddag is QaZ weer in De Prael :cheerleader:

Ik ben er zeker bij.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De borrel van 26 oktober was weer erg gezellig, en de volgende staat al weer in de wacht: 30 November zitten we weer in De Prael :cheerleader:

De officiële aankondiging staat hier: https://queeraanzee.wordpress.com/2019/10/29/queer-aan-zee-borrel-zaterdag-30-november/

Die gaat er mee?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Uffie

Het was zeker erg gezellig, en ze hebben er ook zeer lekkere pizza! Helaas kan ik er de 30e niet bij zijn.
Op 14 december is er trouwens ook een borrel: https://www.facebook.com/events/1414335378725394/
Is there any escape - A guy called Gerald

AceVentura

Nog even een kleine reminder dat het komende zaterdag alweer zo ver is :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Gisteravond was de borrel weer en het was weer erg gezellig. Ik had de indruk dat de groep deze keer wat groter was dan vorige keer. De gesprekken waren een mooie mix van serieuze onderwerpen en ook lekker samen lachen :cheerleader: En natuurlijk ook leuk: Ik was niet eens de enige aseksueel in het gezelschap :cheerleader:

In verband met de feestdagen is de volgende borrel al over twee weken, op 14 december dus. Ik dacht ook te kunnen maar er staat helaas al iets anders in m'n agenda :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

With Pen and Paint

Citaat van: AceVentura op december 01, 2019, 09:48:14 AM
Gisteravond was de borrel weer en het was weer erg gezellig. Ik had de indruk dat de groep deze keer wat groter was dan vorige keer. De gesprekken waren een mooie mix van serieuze onderwerpen en ook lekker samen lachen :cheerleader: En natuurlijk ook leuk: Ik was niet eens de enige aseksueel in het gezelschap :cheerleader:

In verband met de feestdagen is de volgende borrel al over twee weken, op 14 december dus. Ik dacht ook te kunnen maar er staat helaas al iets anders in m'n agenda :(

Leuk dat er nog een aseksueel was! Was het iemand die je al kende van het forum? Statisch gezien zouden we natuurlijk ook anderen 'in het wild' moeten tegenkomen, maar het is mij (voor zover ik dat wist) nog niet echt gebeurd hahaha
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

AceVentura

Ik ben bij Queer aan Zee wel eens aseksuelen tegen gekomen die hier geen lid zijn, deze keer was iemand die hier relatief nieuw is. Ik noem opzettelijk geen naam, het is aan de persoon zelf of die dat bekend wil maken.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

With Pen and Paint

Dat snap ik hoor! Ik was gewoon benieuwd of je via andere wegen ook nog andere aseksuelen ontmoette :)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

AceVentura

Bij QaZ gebeurd dat dus af en toe, bij zoiets is de kans natuurlijk iets groter dan anders, zeker omdat QaZ ook op de website specifiek aseksualiteit benoemt. Daar buiten gebeurd het vrij weinig of heb ik het in ieder geval niet door.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Over iets meer dan 2 weken is het weer zo ver en is er weer een Queer aan Zee borrel  :cheerleader:
https://queeraanzee.wordpress.com/2020/02/10/be-happy-queer-aan-zee-borrel-29-februari/

Zelf heb ik de december en januari borrels moeten missen :o dus ik ben blij er deze keer weer bij te zijn :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Nog even een last-minute herinnering: Vanmiddag is de borrel weer in De Prael :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Na 5 maanden van inactiviteit is het eindelijk tijd om dit topic weer af te stoffen want komend weekend is er weer Queen aan Zee  :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:

De details zijn nog niet bekend gemaakt, maar zaterdag gaan we ergens picknicken. Locatie wordt waarschijnlijk ergens in een park in Den Haag, meer info volgt nog.
Ik ga in ieder geval naar deze 1,5 meter picknick, wie gaat er mee?

Dit is het bericht op de website van QaZ zelf: https://queeraanzee.wordpress.com/2020/08/14/save-the-date-queer-aan-zee-picknick-22-augustus/
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler