Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Quota overschreden!

Gestart door Jovi_Hobbes, september 07, 2006, 06:57:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Oh jee... nu heb ik het gekregen >:( Lastig lastig...
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

#61
Volgens mij is het forum van slag. Ik kreeg net zelfs het bericht dat mijn vorige post nog geen 5 minuten geleden was, dus dat ik het later nog een keer moest proberen.  :-\

En de blauwe vlakjes waaraan ik kan zien of er nieuwe berichten zijn, gaan niet meer weg, terwijl ik ze wel gelezen heb.  :-X
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ja, bij mij ook! Het is ook wel errug druk geweest, het forum is overspannen!  :78:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

 :knuffel: en  :cake: voor het forum.

En nu allemaal zachtjes praten....
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ja, mischien helpt dat!   :cake: en  :knuffel: helemaal voor jou alleen forumpje!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Ocharme het lieve forumpje. Van mij ook een dikke knuffel :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Het klinkt alsof het forum het heel zwaar heeft gehad. Ben je nou niet trots op jezelf Zonnekind?  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thiotric

Beste lieve moderatoren, is er hier eigenlijk iemand die het forum onderhoudt? Vandaag ligt het hier wel enorm plattekes te draaien heb ik de indruk. Als computer-fiel heb ik hier volgende suggesties bij:

- nogal "zware" avatars van sommige leden?
- update van software (smf) nodig
- oude berichten archiveren ( zoekmachine ontlasten)
- met de loterij spelen en daarna hopelijk een eigen webserver draaien
- geen reclame meer maken !

op dit moment moet ik soms 5-6 keer klikken, de icoontjes zijn nergens zichtbaar en ik kon daarnet 5 minuten niet inloggen, nochtans was ik de enige online... pas hier en al een grote mond misschien, maar ik vrees dat het forum binnenkort gaat vastlopen...
Verder : een spetterend weekend toegewenst !
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Stev

#70
Hetzelfde probleem vandaag! Dank je wel voor de tips, Thiotric!!! (vooral het laatste vind ik geweldig  :wave:  )

Ereinion en Myra, ik wens jullie veel sterkte! (of kunnen Chibi en TBW ook helpen?  ;)  )

P.S. Thiotric, het is mij gelukt om je bericht (na veel moeite) naar de moderators door te sturen, dan zien ze het hopelijk sneller. Nogmaals dank!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik had ook hetzelfde probleem vanmiddag.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ben ook een kwartier bezig geweest met inloggen. Ik heb alleen niet de indruk dat er veel logica achter zit. Als alles perfect werkt met 129 mesen online, dan kan drukte toch niet de veroorzaker van de problemen zijn...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Citaat van: Thiotric op november 03, 2006, 02:01:21 PM
Beste lieve moderatoren, is er hier eigenlijk iemand die het forum onderhoudt? Vandaag ligt het hier wel enorm plattekes te draaien heb ik de indruk. Als computer-fiel heb ik hier volgende suggesties bij:

- nogal "zware" avatars van sommige leden?
- update van software (smf) nodig
- oude berichten archiveren ( zoekmachine ontlasten)
- met de loterij spelen en daarna hopelijk een eigen webserver draaien
- geen reclame meer maken !

op dit moment moet ik soms 5-6 keer klikken, de icoontjes zijn nergens zichtbaar en ik kon daarnet 5 minuten niet inloggen, nochtans was ik de enige online... pas hier en al een grote mond misschien, maar ik vrees dat het forum binnenkort gaat vastlopen...
Verder : een spetterend weekend toegewenst !

Ok, ff korte verklaring. We zitten op een server samen met nog een aantal andere aven forums, meestal net dat ietsje groter. En de smf-software is meestal up to date (toch binnen een week ;D). Als de andere forums overbelast zijn (of iemand daar vindt het interessant om een erg inefficient script te runnen...), dan gaan wij mee tenonder. Dus inderdaad, uw suggestie van een eigen webserver is een mogelijkheid. Tot juli-augustus kan ik zorgen voor "gratis" hosting (10 euro per jaar, studentenvoordeeltje ;D), daarna ben ik spijtig genoeg van plan af te studeren.

Mijn excuses voor het ongemak, maar je bent gewoon op een gigantisch slecht moment gekomen, toen ongeveer de hele server overbelast was (heel aven lag plat) voor onbekende redenen.

Ik ga waarschijnlijk vannacht een poging ondernemen het forum te verplaatsen van server en dan zien we nog wel verder.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

Hee dat verklaart een hoop. De andere AVENs zijn dus de oorzaak  >:D

Citaat van: ChibiFirli op november 03, 2006, 07:08:33 PM
daarna ben ik spijtig genoeg van plan af te studeren.

Waarom ga je dat nou doen Chibi  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?