Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

link vanaf engelstalige hoofdpagina

Gestart door oskar, september 19, 2006, 06:15:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

oskar

Hallo,

Waarom is er vanaf de hoofdsite asexuality.org eigenlijk geen link naar de Nederlandstalige pagina? (of ik kijk niet goed...) Dat lijkt me namelijk wel handig voor mensen die via die site binnenkomen. Naar andere talen (Frans, Duits, Portugees en nog een paar) staat wel een link. Wellicht kan hiet wat aan gedaan worden, dan wordt het hier misschien nog wel drukker en gezelliger!

Groeten,

Oskar
Well, I try my best
To be just like I am,
But everybody wants you
To be just like them.

Ereinion

Goed plan!
Ik geloof dat Drievoudig A zoiets ook al genoemd had. Misschien kan zij dat regelen?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ik zou zweren dat die link er was. Ik kon ons eigen adres nooit onthouden dus zocht  ik het vroeger via het engelstalig forum op (totdat ik heb ontdekt dat zo iets als favorieten bestaat  :-[  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

We staan wel ergens bij een onderwerp genoemd, maar dat is nu vast ergens op de achtergrond geraakt. Verder weet ik het eigenlijk niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Op www.asexuality.org staat rechts boven een wereldbol en daar kon je voorheen gewoon Dutch kiezen en op ENTER COMMUNITY klikken. Ik weet het zeker! Maar nu is het weg. Of bedoelde je iets anders, Oscar?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik ben hier via het engelstalige AVEN gekomen, en de omschrijving van Stev klinkt redelijk bekend, dus het bestond in ieder geval wel. Maar ook toen was het niet erg duidelijk. Misschien is het inderdaad de moeite waard nog eens te opperen dat ze bijvoorbeeld onze vlaggetjes verwijzing kunnen gebruiken. Ik vind het hier namelijk wel heel erg duidelijk.  Dit is inderdaad misschien wel iets voor drievoudig A.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

#6
Ik was even aan het kijken wie ook al weer Oscar was die van de week jarig is  :)
Toen kwam ik dit berichtje tegen en en vroeg me af of we maar een nieuwe poging moesten wagen? Ook bij het herstelde AVEN staat nog steeds geen verwijzing naar ons Nederlands forum  >:(

P.S. Al gebeurd (hopelijk kijkt Drievoudig A nog wel eens  :wave: )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Oskar,

heeft iemand jou al gezegd dat je enorm hard lijkt op Timo? (die jongen die nu mee doet met Staracademy en die gitarist is bij Spring) Of ben je het gewoon echt?!!!?? (valt bijna flauw :schater:)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

#8
Ik denk het niet. "Onze" Oskar is 23 geworden vandaag (gefeliciteerd trouwens!). Ik schat een jaartje of 3 ouder dan Timo?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Geen flauw idee eigenlijk hoe oud die Timo is... ???
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.