Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

categorieen

Gestart door myra, oktober 23, 2005, 12:42:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

myra

hallo allemaal,

eerst even dag en welkom zeggen aan onze nieuwe Vlaamse en Nederlandse leden. Nu moeten we ons forum nog een beetje organiseren.
We hebben al visibility, announcements en general discussion. Welke onderverdelingen moeten er volgens jullie nog zijn?

Ik dacht aan een relationeel forum, over liefdes en vriendschapsrelaties, een forum voor vragen en een om ervaringen te delen
en een meer filosofisch forum, waar theorieen over aseksueel zijn besproken kunnen worden. En natuurlijk ook een forum waar nieuwe leden zich kunnen voorstellen? Zo'n beetje in navolging van het internationale AVEN dus

Laat de ideeen maar komen.

groetjes

Myra (from Belgium) ;)

TBW

Niet te vergeten een wind-je-alsjeblief-op forum...

:D

Om wat gal te spuien...

Tempesta

Ik ben ook wel voor een "a-seksualiteit in de Nederlandstalige media"-forum. Zo eens in de zoveel tijd verschijnt er wat, zoals vorig jaar bijvoorbeeld in de New Scientist NL-versie. Altijd leuk om bij te houden.
En als we toch van AVEN aan het jatten zijn: een soort onzin-forum is ook leuk. Voor alles wat eigenlijk niks te maken heeft met aseksualiteit, maar waar we toch een grote behoefte voelen om over te praten. Johans idee klinkt ook wel leuk, niets is leuker dan al je frustraties te delen met de overige forummers :).

TBW

Zoals mijn frustratie over hoe de index er nu uit ziet: twee talen door elkaar EN foute spelling/constructie!

Raaaaaaaaaagh...

::)

Ereinion

Ja alles zou nu in het Nederlands moeten.

Ik vind het voorstellen heel belangrijk en ergens waar je je vragen kwijt kunt. En ik denk dat iets over relaties ook heel belangrijk is voor velen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 23, 2005, 01:12:02 PM
Zoals mijn frustratie over hoe de index er nu uit ziet: twee talen door elkaar EN foute spelling/constructie!

Raaaaaaaaaagh...

::)
:'( Slavendrijver :P Ik had de forums ff om te testen gemaakt rond 5.20u 's morgens, vandaar de inconsistentie ;D.

Ik ga ze wss allemaal in het Nederlands zetten, gezien we al een engelstalig forum hebben en niet echt de bedoeling hebben anderstaligen aan te trekken. We kunnen eventueel wel links geven naar de andere talen op de frontpagina (zoals het duitse forum ^_^).

Dus categorieën tot nu toe:
-liefdes en vriendschapsrelaties
-wind-je-alsjeblief-op
-a-seksualiteit in de Nederlandstalige media
-welkom en stel je voor
-suggesties en kritiek op de site :D >_>

Namen zijn bespreekbaar ^_^. Ik hoop dat ik geen forum vergeten ben =X, anders krijg ik weer op men kop ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

O ja, wat ook nog handig is,

Gezien er nu al een Duitstalige is die ff hallo komt zeggen,

Een categorietje volledig in het engels waar niet-nederlandstaligen vragen kunnen stellen, opmerkingen posten enz.

*The Visitor's Page*

Of iets in dien aard...  ::)

ChibiFirli

#7
Citaat van: TheBlackWatch op oktober 23, 2005, 08:32:05 PM
O ja, wat ook nog handig is,

Gezien er nu al een Duitstalige is die ff hallo komt zeggen,

Een categorietje volledig in het engels waar niet-nederlandstaligen vragen kunnen stellen, opmerkingen posten enz.

*The Visitor's Page*

Of iets in dien aard...  ::)
Consider it done ;);D

Trouwens als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn om daar een thread te maken waarin verwezen wordt naar de anderstalige forums? Later zal ik proberen links te zetten op de voorpagina, maar dat kan nog wel even duren ^_^.

En als er iemand kritiek heeft op men abominabele namen en beschrijvingen ;D, laat hier iets weten zodat ik het forum iets toonbaarder kan maken ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sammy

Ik mis een beetje een 'algemeen' gedeelte. Als ik zaken over mezelf wil zeggen, wil ik dat liever niet altijd in m'n introductiepost zetten. Ik zie dus niet echt een forumgedeelte waar het gepast is persoonlijke aseksueel-gerelateerde verhalen te posten.

En dan nog, een restfractie (verschillend van 'onzin') zou leuk zijn.

Ereinion

Buiten-A-ards is toegevoegd. De andere suggestie vind ik ook goed, nu alleen nog een goede naam...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

op de internationale AVEN is er een categorie asexual 'musing and rantings'. Hoe vertalen we dat het best? 'dingen die ik kwijt wil over aseksualiteit'? 'ontboezemingen'? 'aseksuele verhalen en gedachten?

Ik ben  voorstander van een forum waar iemand zijn persoonlijk verhaal kwijt kan

myra

vervolg...Ik heb een board 'eigen belevenissen' toegevoegd. Hier kunnen de mensen die dit willen persoonlijke ervaringen of eigen theorieën  neerschrijven. ;)

TBW


Ereinion

Myra, past eigen belevenissen niet beter bij community, dan bij aven? Ik laat het aan jou over om het eventueel te verplaatsen als je dat wilt...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ik vond persoonlijk van niet, aangezien AVEN meer over strikt aseksuele onderwerpen ging en community meer over andere onderwerpen. En eigen belevenissen focust ook op belevenissen tav aseksualiteit.
Nu ja, het maakt me niet zoveel uit waar het staat...