Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jett Rebel?

Gestart door Edewecht, november 30, 2016, 07:00:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Een kollega van me maakte me attent op een uitzending van de top2000-quiz, waaraan Jett Rebel ook meedeed (doet?)
Nu leef ik, wat BN-ers en popmuziek betreft, bewust onder een steen, dus ik moest even zoeken in m'n geheugen, want 'Jett Rebel', tja dat zei me wel iets.
Presenteert zich nogal 'queer', of in ieder geval androgyn (wat ook al weer twee hokjes zijn - het is niet m'n bedoeling om hem daarin te proppen).

Hoe dan ook, in deze uitzending verschijnt hij met een zwarte ring om zijn rechter middelvinger.
Hier is de link naar Uitzending Gemist: http://www.npo.nl/top-2000-quiz/26-11-2016/VPWON_1263270
en hier is een screenshot.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Die uitzending heb ik op TV gezien en twijfelde nog of ik er een topic aan zou wagen. Het zou wat mij betreft inderdaad in het plaatje kunnen passen.

Nou maar hopen dat hij ons weet te vinden  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

yuki

Grappig, ik heb die uitzending gezien en die ring was mij niet eens opgevallen terwijl hij toch wel duidelijk aanwezig is.  :) Ik vind hem zowiezo een leuke persoonlijkheid en volg hem altijd wel als hij op televisie verschijnt.

Koffie

Ik had nog nooit van hem gehoord. Moet ik me nu schamen? ;)

Tja wie weet, maar wie weet is het ook wel stom toeval dat hij daar een grote zwarte ring draagt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Zegt dat wat dan? Ik ben ook hetero. :)
Je kunt toch gek zijn op mannen/vrouwen zonder daar een seksuele dinges op te projecteren? Even los van deze persoon overigens, ik heb echt geen flauw idee, net als van Rutte of anderen waar dingen over gezegd worden.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Dat is zeker waar Koffie.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

#7
Uiteindelijk zal het me worst (of cake) zijn of Jett a-, bi-, he-, ho- of trans is; wat ik wel geweldig vind is dat hij als zelfverklaarde absolute hetero in dit filmpje zich wel zó onmannelijk presenteert... Daarmee gooit-ie wel heel veel hokjes om. Jaaa... dat mag ik wel.  ;D

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Inderdaad goed dat hij in ieder geval doet wat hij zelf leuk/fijn vind  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Al die afkortingen en termen ook. Ik ben misschien een beetje ouderwets (ik vind dat ik dat langzamerhand ook wel mag zijn. :)) maar ik vind het altijd gewoon fijn als mensen zeggen wat ze bedoelen zonder er een code van te maken die je eerst moet napluizen voor je weet wat er bedoeld wordt. Dat vind ik namelijk FTC (Far Too Complicated). ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Och, ik vraag gewoon, als ik iets niet weet. Als 54-jarige schaam ik me er niet meer voor om aan 'de jeugd' te vragen om hun woordenboekje voor me open te doen... :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Doet mij denken aan dit: :)

* Girls can wear jeans
And cut their hair short
Wear shirts and boots
Because it's OK to be a boy
But for a boy to look like a girl is degrading
Because you think that being a girl is degrading
But secretly you'd love to know what it's like
Wouldn't you
What it feels like for a girl *
12-1-2015 <3 MarkA

Koffie

Ik schaam me er absoluut niet voor hoor. Maar ik vind het een vorm van moeilijk doen. ;)
Sterker nog, ik heb hier jeugd in huis rondstampen en als ik hen de vertaling vraag, weten zij het meestal ook niet.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie