Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jett Rebel?

Gestart door Edewecht, november 30, 2016, 07:00:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Citaat van: Koffie op december 03, 2016, 07:40:40 PM
ik heb hier jeugd in huis rondstampen en als ik hen de vertaling vraag, weten zij het meestal ook niet.

OMG :o

:schater:

urbanmystic

#16
Er is een interview met Jett Rebel in de krant. Hij zegt dat hij niet begrijpt dat iemand ooit te moe voor sex kan zijn, noemt het 'nachtelijk plezier' en zegt dat hij het wel heeft. Dus die zwarte ring was toeval.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Erik7494

Ik mis iets denk ik, wat bekent een zwarte ring?
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

AceVentura

Een zwarte ring aan de middelvinger van je rechter hand word gebruikt als symbool voor aseksualiteit. Enkele leden hier (zoals ik  ;D ) hebben zo'n ring en dragen die regelmatig.
Het idee is dat we elkaar daarmee kunnen herkennen, al hoewel dat bij mij eigenlijk nog nooit gebeurd is. Voor mij is het daardoor meer een symbool van ergens bij horen geworden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik draag hem ook (nog, hij slijt en het is behoorlijk moeilijk een zwarte ring te vinden die om mijn rechter ringvinger past...). IK vind het een prettig idee hem te dragen omdat ik dan het gevoel heb mezelf minder te verbergen. Wat deels onzin is, omdat haast niemand te betekenis kent, dus niemand ziet er wat in zo ver ik weet. Maar mij geeft het een krachtiger gevoel.

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie