Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jules Deelder over seks

Gestart door Edewecht, februari 17, 2017, 06:45:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

In 'Trouw' verschijnt regelmatig een interview met een bekende nederlander in de rubriek 'De Tien Geboden'.
In plaats van een vraag te stellen, worden aan de geïnterviewde de Tien Geboden voorgelegd, om daarop een reaktie te geven.
Op 21 januari 2017 was de beurt aan Jules Deelder. Een fragment uit het artikel:



en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Grinnik! Bestaan die sekslijnen trouwens nog?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

aneh sekali

Haha geen idee of die nog bestaan. Kijk amper tv :), maar ik snap waar de beste man het over heeft.
Natuurlijk heb ik wel gemakkelijk praten en is het voor mij gemakkelijk om niet naar die meiskes te loeren  ;D
"The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself."
-Friedrich Nietzsche-

Bubble

Anders goed is ook goed

AceVentura

Toen ik het onderwerp van dit topic zag dacht ik "O, jee, daar gaan we weer", ik had deze reactie absoluut niet verwacht bij Jules Deelder. Zo zie je maar weer hoe fout vooroordelen kunnen zijn  ;D

Volgens mij bestaan die sekslijnen nog steeds, zeker als je wat later de TV nog aan hebt staan komt er regelmatig een reclame voorbij die niet besteed is aan aseksuelen  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Marie8

Citaat van: AceVentura op februari 17, 2017, 07:08:15 PM

Volgens mij bestaan die sekslijnen nog steeds, zeker als je wat later de TV nog aan hebt staan komt er regelmatig een reclame voorbij die niet besteed is aan aseksuelen?  ::)

's Avonds laat ja, of heeel vroeg in de ochtend, dat is maar hoe je het bekijkt ;D
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Koffie

Ik kijk best veel TV, maar kennelijk is dat dan langs me heen gegaan. ;) Hoewel ik niet zo laat kijk, dat het vroeg is, dus misschien is het daarom.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Zelf zoek ik het ook niet bepaald op, alleen een enkele keer komt er laat op de avond iets wat ik wil zien en dan vallen de reclames op doordat ze nogal ... euhhmm "anders" zijn  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler