Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Spontaan artikel op de website van het magazine Linda

Gestart door Imogen, februari 21, 2017, 05:19:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Omdat ik had gereageerd op een artikel van de website van Linda, over een Britse vrouw die met zich zelf gaat trouwen, kreeg ik via Facebook een PB van hun journaliste. Met dr vraag of ze me mochten interviewen.
Zie hieronder het resultaat:

http://www.lindanieuws.nl/nieuws/juul-37-trouwt-vlindertuin-huwelijk-gevraagd/

Zal ik de reacties die onder het artikel gezet kunnen worden wel of niet lezen  :schater:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Marie8

Eigenlijk best een leuk idee om met jezelf te trouwen :)
Bij dat "met jezelf op date gaan" dacht ik ook: dat zou ik ook eens moeten doen! :schater:
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Speaker


Imogen

#3
@ Speaker: Ik zie dat je me al voor bent haha
Soms kan ik het niet laten om de reacties te lezen, maar dat kan ik toch beter niet doen...sommige hokjesmensen kunnen nou eenmaal niet iets begrijpen dat anders is als 'normaal'.

Ja, van het ene interview komt vaak het andere interview. Zo werd ik vanmiddag ook gebeld door RadioGelderland, voor een lunchinterview. Dat wordt vrijdagmiddag 10 maart tussen 12:00 en 13:00 live uitgezonden.

Toch wel weer een leuke manier om via mijn trouw-met-jezelf verhaal ook aseksualiteit te koppelen. 2 vliegen in 1 klap zou ik zeggen!
En zo zie je maar dat de werkgroep en de aparte website toch een schot in de roos was, de media weet me zo snel te vinden voor interviews of doorverwijzingen naar andere aseksuelen die een interview willen doen ? :klap:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"