Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Forum stuk geweest

Gestart door AceVentura, februari 22, 2017, 09:47:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Vooral de verslaafden onder ons zullen wel gemerkt hebben dat het forum stuk is geweest. Hoe het heeft kunnen gebeuren weet ik (nog) niet, maar de file waar alle basis instellingen in staan (waar hij de rest van de files en de database kan vinden) was spontaan leeg. Nou geloof ik met dit soort dingen niet zo in "spontaan", dus ik ga wel nog even kijken of ik een oorzaak kan vinden, hoewel dat waarschijnlijk lastig zal zijn.

Ik heb een kopietje wat ik had terug gezet en alles doet het in ieder geval weer  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Als trouwe en oplettende mod (.... ;)) had ik het in de gaten. Dank je wel voor de reparatie! :cake:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

#2
Had het inderdaad gemerkt. Gisteravond was het forum ook een tijdje niet beschikbaar. Aangezien ik nog in de ontkenningsfase zit, reageer ik nu natuurlijk als toevallig kijkende hier,  niet als beginnend verslaafde uiteraard  ::)
Anders goed is ook goed

Edewecht

Bedankt voor het verhelpen, en succes met je zoektocht Ace!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

yuki

Fijn dat hij het weer doet en bedankt voor het oplossen.  :cake: :cake: :cake:

Koffie

Citaat van: Bubble op februari 22, 2017, 11:21:51 PM
Had het inderdaad gemerkt. Gisteravond was het forum ook een tijdje niet beschikbaar. Aangezien ik nog in de ontkenningsfase zit, reageer ik nu natuurlijk als toevallig kijken formulier,  niet als beginnend verslaafde uiteraard  ::)

Heeft je autocorrectie iets geks gedaan misschien? Of begrijp ik het gewoon niet? Wat is een toevallig kijken formulier?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

 :schater: :schater: :schater:
Inderdaad, Koffie! Had het niet gezien, vergeten het bericht terug te kijken voor ik het verzond.  Ik zat niet uit beginnende verslaving te kijken (dat ontken ik namelijk nog steeds), maar zag  'toevallig' hier
Anders goed is ook goed

Bubble

Mèn, wat een fout taalgebruik in mijn posts.. Kan ik dat niet aanpassen?
Anders goed is ook goed

Koffie

Ik denk dat AceVentura het meer als grapje bedoelde hoor, het is niet iets dat je heel serieus en persoonlijk hoeft op te vatten.

En heb je geen 'verander'-knopje bovenaan je bericht staan? Rechts naast onderwerpsregel? Als je daarop klikt kun je je posting aanpassen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Ik weet niet helemaal zeker of je daar op doelt Koffie, maar het woord "verslaafden" is inderdaad als grapje bedoeld. Als het serieus zou zijn zou ik er zelf ook bij horen  ;D

Als het goed is kan je inderdaad je eigen berichten aanpassen, rechts onder in je bericht staat een icoontje van een wit papiertje met een pen erbij.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Klopt, daar doelde ik op. En dat icoontje heb ik nooit gebruikt, maar inderdaad, dat werkt net als die knop. Misschien hebben alleen mods die knop, dat weet ik niet. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Ik had het door, hoor. Van die verslaafden. Mijn opmerking was niet serieus. :schater:

Nog geen pen-icoontje gezien maar ik ga op zoek
Anders goed is ook goed

Koffie

Ik heb het omcirkeld op het plaatje:



Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Inmiddels is het mysterie iets duidelijker geworden.

De verstoring was ontstaan doordat de disk van de partner server(*) vol was geraakt. Daardoor zijn database fouten ontstaan, die wil het forum dan wegschrijven ... wat ook weer niet gaat omdat de disk vol is  ::)
Bij database fouten houd het forum in het bestand wat verdwenen was een tellertje bij hoeveel database fouten er geweest zijn. En ja, wat gebeurd er als je een bestandje wil maken terwijl de disk vol is ? Dan blijft het bestandje leeg ... en is het forum stuk.

(*) De partner server is een server waar sinds de grote migratie met alle niet Engelstalige AVEN groepen op zitten. Het Engelstalige deel zit apart omdat die nog vele malen groter en drukker is dan de rest bij elkaar  ::)

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen uitleggen, voor mij is het in ieder geval case closed  8)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

OK case closed, maar toch nog even: heb jij dat ontdekt, of een beheerder in Amerikanië? En is hier lering uit getrokken? ;)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)