Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Forum stuk geweest

Gestart door AceVentura, februari 22, 2017, 09:47:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Een combinatie. Iemand uit Amerikanië heeft verteld dat de disk vol is geweest. De conclusie dat juist dat kan leiden tot het lege bestand en daarmee het stukgaan van het forum komt van mijn hand.

De oorzaak dat de disk vol raakte (want dat doen ze natuurlijk ook niet spontaan) was dat een van de landen regelmatig backups maakte zonder oude weg te gooien, daarmee raakte langzaam maar zeker alle ruimte in gebruik. Overigens is zelf backups maken op zich ook niet nodig omdat die over de hele server geregeld zijn. Daar zijn aanpassingen gemaakt en dat zorgt ervoor dat het in ieder geval niet nog een keer daardoor gebeurd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Waarmee mijn beide vragen zijn beantwoord: er is lering uit getrokken. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Silver

Is doordat het forum stuk was er nu misschien een probleem met:
toon ongelezen berichten en toon nieuwe reacties?
Want elke keer ik daarop klik krijg ik niks te zien, terwijl er dan wel degelijk iemand op iets van mij heeft gereageerd, en het lijkt me sterk dat er geen nooit ongelezen berichten zijn.
T kan zijn dat jullie het zelf nog niet door hadden, of dat alleen mijn "cookie" dinges kapot is?
*I am the one and only me! :p*

Marie8

Bij mij werkt ongelezen berichten gewoon zoals hij moet werken... :/
duc me in cochliecclesiam (ecclesiam cochlearum)

Edewecht

Citaat van: siltriarts op maart 16, 2017, 04:42:23 PM

Is doordat het forum stuk was er nu misschien een probleem met:
toon ongelezen berichten en toon nieuwe reacties?
Want elke keer ik daarop klik krijg ik niks te zien, terwijl er dan wel degelijk iemand op iets van mij heeft gereageerd, en het lijkt me sterk dat er geen nooit ongelezen berichten zijn.
T kan zijn dat jullie het zelf nog niet door hadden, of dat alleen mijn "cookie" dinges kapot is?


Dit heeft met cookies niks te maken. Wat je misschien wel kunt doen is: kijk eens bij je Profiel > Lay-outvoorkeuren. Daar kun je vinkjes aan en uit zetten bij o.a. "Geef geen waarschuwing als er een nieuwe reactie is". Mogelijk kan dit helpen ???
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik ben zelf afgelopen dagen niet aanwezig geweest, en voor zover ik weet is het forum niet stuk geweest. "Toon ongelezen berichten" doet het bij mij nu prima.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik heb het net even uitgeprobeerd en bij mij werkt het gewoon. Ik heb geen idee waar het bij jou aan zou kunnen liggen.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie