Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Afwijzing

Gestart door Catulus, april 11, 2017, 09:39:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Catulus

Het waren een van de hardste woorden sinds tijden... ''nee sorry''

Dit waren de worden nadat ik iemand mee uit had gevraagd, waarvan ik zeker wist dat ze geïntresseerd was.
Is het waar wat ze zeggen over de signalen van vrouwen. Of zijn wij mannen gewoon dom.

De dagen erna zijn altijd wat raar. Het blijft een afwijzing maar ik heb er ook vrede mee.
Ze kan er niks aan doen en ik kan haar niet forceren. Als het niet wederzijds is dan is dat zo.

Mijn dagen zijn gevuld met veel muziek en het opruimen van mijn kamer als afleiding...

Dit moest er even uit, sorry
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle

Koffie

Au... wat jammer.
Natuurlijk doet het zeer, maar gelukkig dat je er ook vrede mee kunt hebben. Je kunt het niet veranderen, tenslotte.

Nee hoor ik denk niet dat mannen dom zijn. Of vrouwen zijn het ook. Soms is het gewoon heel moeilijk om in te schatten wat bepaalde signalen betekenen, zeker als je zelf verliefd bent en daardoor de hoop hebt dat de ander ook geïnteresseerd is in jou. Daar is niks doms aan, dat is gewoon heel menselijk.

Speelde aseksualiteit een rol in de afwijzing?

Sterkte in elk geval en wat zal je kamer mooi opgeruimd zijn. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Catulus

Nee, dit was meer een ''normale'' liefde. Eigenlijk weet nog niemand dat ik me zo voel.

Het leven gaat door en we proberen het er het beste van te maken
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle