Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gegevens in je profiel

Gestart door Stev, oktober 12, 2006, 02:56:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Ben het wel eens met Pinky, vrijblijvend moet het blijven maar je kunt ze wel nog een keer op de mogelijkheid wijzen.

Jovi_Hobbes

Lijkt mij ook. De mensen die het echt niet willen invullen hoeven dat zeker niet te doen, maar het is gewoon zo dat als je het bij het aanmelden niet doet je het waarschijnlijk helemaal niet meer doet, omdat je het dan vergeet.
Hoe moeten we iedereen er dan nogmaals op wijzen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Tempesta

Nou, bij mij heeft het al geholpen. Ik woon nu niet in een klein groot stadje, maar in een klein groot stadje in Noord-Holland :schater:.

Zonnekind

Ik bekijk eigenlijk nooit een profiel... Voor mij maakt het niet uit of die persoon seksueel of aseksueel is en het land van afkomst maakt helemaal niet uit. Maar ik wil er gerust aan meewerken als jullie meer willen weten. :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

We kunnen ook een nieuw subforum openen met allerlei polls. Daar kunnen we dan dit soort vragen bij elkaar zetten en blijft iedereen anoniem.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Citaat van: Tempesta op oktober 18, 2006, 12:59:23 PM
Nou, bij mij heeft het al geholpen. Ik woon nu niet in een klein groot stadje, maar in een klein groot stadje in Noord-Holland :schater:.
:klap:   :klap:   :klap:

Citaat van: Zonnekind op oktober 18, 2006, 02:09:53 PM
Maar ik wil er gerust aan meewerken als jullie meer willen weten. :wave:

Maar van jou weten we alles al, Zonnekind   ;)

Citaat van: Ereinion op oktober 18, 2006, 07:10:59 PM
We kunnen ook een nieuw subforum openen met allerlei polls. Daar kunnen we dan dit soort vragen bij elkaar zetten en blijft iedereen anoniem.

Dat is ook een goed idee. Met boven aan een "herinnering" dat mensen, als ze willen, de gegevens in hun profiel alsnog kunnen invullen.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Citaat van: Stev op oktober 18, 2006, 11:32:31 PM
Maar van jou weten we alles al, Zonnekind   ;)

??? Dan ga ik mijn profiel nog eens bekijken... Je ziet, ik bekijk het niet van de anderen maar weet ook al helemaal niet meer wat ik zelf ingevuld heb :-[
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op oktober 18, 2006, 07:10:59 PM
We kunnen ook een nieuw subforum openen met allerlei polls. Daar kunnen we dan dit soort vragen bij elkaar zetten en blijft iedereen anoniem.

Jaaaaa!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?