Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gaan we weer...

Gestart door Stravagante, mei 17, 2017, 09:17:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stravagante

Wederom is een relatie stukgelopen omdat mijn askesualiteit een te grote drempel leek. Zij dacht kennelijk dat het wel bij zou trekken en ik net zo over seks en intimiteit zou voelen als zij dat doet. Dat is natuurlijk niet gebeurd en daarmee is het voorbij. Want alhoewel ik in alle andere opaichten een hele leuke jongen ben, is het feit dat ik niks voel bij intimiteit en seks toch te ongemakkelijk voor haar.
*zucht* Ik blijf wel een tijdje alleen.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

stampedian

Ach, wat jammer nou, Stravagante...

Edewecht

'Het zal wel bijtrekken.'
Hoe vaak denken we/ze dat wel niet. :-\

Sterkte, Stravagante.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Bubble

Balen! Hoe duidelijk moet je zijn??
Anders goed is ook goed

AceVentura

Wat jammer nou Stravagante,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Tempesta

Dat is zwaar kl*te, Stravagante.  :grouphug:

Fricai

Jammer dat ze er een onrealistisch beeld van had. Daarmee is de hele ervaring vast veel pijnlijker geweest.

Uiteraard is het moeilijker om iemand te vinden die perfect bij je past als je een uitzondering bent op dit gebied, maar het is niet hopeloos. Er zijn altijd mensen die ruwweg hetzelfde verlangen van een relatie, of waarmee je een compromis zou kunnen sluiten waarmee beide gelukkig kunnen zijn.