Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

complexx.nl

Gestart door Acelien, mei 30, 2017, 12:18:17 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Acelien

hoi iedereen! ik ontdekte vandaag een nieuwe Nederlandse datingsite voor iedereen die om de een of andere reden niet of nauwelijks geintereseerd is in sex: complexx.nl

heeft nog weinig leden dus ik dacht ik post het eens op een website vol met mensen die wel aan dat profiel zouden voldoen ;)

SaxiePhone

Ik ben al een tijd lid, gebeurt helaas vrij weinig op

goldleaf

Bedankt voor de tip.
Ik ga in elk geval eens een kijkje nemen.

goldleaf

Er gebeurt inderdaad weinig op.
Zal op zoek moeten gaan naar een soortgelijke site.
Want vaak voel ik toch het gemis van een maatje.
Ik heb vaak de gedachte van:' ik ben al 51 en ik heb geen vriend, geen man, geen kind (wil ik ook niet :-) , en geen huisdier!'
Ik heb dus niets!
Mijn man is een paar jaar geleden overleden en daarna is mijn vriend ook overleden...
Een seksuele relatie zoek ik niet en heb ik niet nodig.
Wel een maatje om af en toe eens iets te gaan drinken, of eten, of gewoon ergens heen te gaan.
En ook om eens van gedachten te wisselen.

Catulus

Ik ga er een kijkje op nemen
"Patience is bitter, but its fruit is sweet."
Aristotle

lies66

complexx.nl is een site waar weinig gebeurd.
er is een andere site : relatie zonder seks. Er komen wekelijks nieuwe leden bij.

succes !

JaneAusten

Sta op beide sites geregistreerd. Relatie zonder sex al een jaar, zonder enig resultaat. Complexx pas kort dus kan ik weinig over zeggen. Het is echt zoeken naar een naald in een hooiberg als je een relatie wenst.

Den712

Een jaar verder en hetzelfde. 'Veel' mensen die zich inschrijven en nooit meer terugkomen. Stuk of 10 mensen een pb gestuurd. 2 reacties terug, waarvan 1 het volgende bericht niet leest.

kim10

Op "relatie zonder seks " gebeurt niets . 10 mensen hebben mijn profiel gezien . De meeste profielen zijn niet compleet. Wat moet je met iemand die zich James Bond noemt en alles wel leuk vindt ? Geen idee . :rollol:

Ken88

Inloggen via Facebook is niet mogelijk, omdat complexx geen gebruik maakt van een "veilige verbinding". Als dat opgelost wordt, doe ik met veel enthousiasme mee!

calculatedpassion

Het idee is leuk. Heb het al eens geprobeerd, als je enige moeite doet (uiteraard zonder je uit te sloven) kan je wel een afspraakje regelen. Leden zijn echter dun gezaaid, dus reistijd. Voor je erachter bent of je genoeg raakvlakken hebt moet je dus wel wat tijd investeren. Mocht je date falen heb je toch weer wat van Nederland gezien moet je dan maar denken.

Citaat van: kenbeimer op oktober 17, 2018, 03:54:09 PM
Inloggen via Facebook is niet mogelijk

Zouden daar significant meer leden van komen? Misschien de beheerders eens lief aankijken.

Jann

Op Aceapp (telefoonapplicatie) zijn ook best wat hollanders actief! Ook niet zo heel veel maar misschien het proberen waard?
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Ken88

Citaat van: calculatedpassion op oktober 24, 2018, 03:11:09 PM
Zouden daar significant meer leden van komen? Misschien de beheerders eens lief aankijken.
Gaat mij even puur om die veiligheidswaarschuwing.