Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Seksualiteit

Gestart door Ereinion, oktober 19, 2006, 10:06:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Hoe omschrijf je jezelf als het gaat over seksualiteit?

Voor een verdere opsplitsing van het begrip aseksualiteit verwijs ik graag naar http://asexuality.org/du/index.php?topic=194.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

De aseksuelen zijn in meerderheid  ???

;D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ooohhh...daarom voel ik me heir zo thuis!  :schater:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

De poll is een hele geruststelling.. ;D ;D Tot dusver geen sexverslaafden hier..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Haha, wanneer ben je dan sexverslaafd?

petra1963

Vast niet als je asexueel bent... ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Kan je stem later nog veranderd worden? Stel dat bij mij de problemen ooit opgelost geraken... ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

Citaat van: Ereinion op oktober 19, 2006, 10:01:38 PM
Ik stel voor dat iedereen alleen de poll invult en verder niet reageert. Dan blijft het namelijk duidelijk en voelt niemand zich verplicht om zich bekend te maken.

Gelukkig dat iedereen zich hier zo goed aan de regels houdt :schater:
Volgens mij voel ik mij hier daardoor ook zo thuis! :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

#9
Je moet het ruim zien   :D

Citaat van: Zonnekind op oktober 25, 2006, 03:07:46 PM
Kan je stem later nog veranderd worden? Stel dat bij mij de problemen ooit opgelost geraken... ::)

Dat moet kunnen want 22 blijf je ook niet voor eeuwig  :P
:-X  ik heb niets verklapt, het staat gewoon in haar profiel   :-X
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Weet je wat leuk is? Op de kalender van 2005 kijken, daar ben je nog een stuk jonger!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik blijf altijd jong !

* Zei Peter, en besloot niet meer in de spiegel te kijken, want dat viel toch een beetje tegen..*
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

Vandaar dat er bij de leeftijd 1 stem meer is uitgebracht dan bij de andere statistieken  :flic:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sammy

Ereinion, je bent de restcategorie vergeten.. ;)