Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Seksualiteit

Gestart door Ereinion, oktober 19, 2006, 10:06:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Oh, maar dan maken we het weer zo moeilijk  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sammy

Kom nou.. ik bedoel niet om voor alles wat er bestaat apart een categorie te vormen, gewoon voor een simpel restcategorietje. Ik begrijp niet hoe je dit moeilijk kunt vinden..  ???

Maar goed, your poll, your rules.

Thiotric

euh, en waar vul je die poll dan in????
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Stev

Als je nog niet gestemd hebt, staat er boven aan zo iets als: "breng je stem uit"? Dacht ik...  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Thiotric

DAg Stev! Dacht ik ook, maar tis blijkbaar gaan vliegen... bij Nationaliteit ging ie wel  goed. Een gaatje in de software, in mijn pc, mijn hersenen... Ik heb dan maar een bolleke op mijne monitor gekleurd, ook mooi !
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Stev

Inderdaad, bij mij is het ook verdwenen  :-\

Admins, help!  :wave:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Citaat van: Sammy op november 13, 2006, 08:09:46 PM
Kom nou.. ik bedoel niet om voor alles wat er bestaat apart een categorie te vormen, gewoon voor een simpel restcategorietje. Ik begrijp niet hoe je dit moeilijk kunt vinden..  ???

Maar goed, your poll, your rules.

Ik bedoel eigenlijk dat dan mensen de restcategorie in gaan vullen en dan weet je nog vrij weinig. Maar je hebt wel gelijk dat die er bij hoort, dus ik heb hem verandert.
Waarom sommigen de poll niet kunnen zien snap ik niet. Maar misschien is iemand mij voor geweest en heeft die het probleem al weer verholpen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik zie hem nog steeds, dus hier geen probleem!

Citaat van: Thiotric op november 13, 2006, 08:37:58 PM
Ik heb dan maar een bolleke op mijne monitor gekleurd, ook mooi !

:klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

_dystopian_

Een aparte vermelding voor 'grey-a' was wel op zen plek  :'(

Fricai

De categorie 'anders' leek me nochtans wel treffend. :P

Jovi_Hobbes

Grey-a kenden we nog niet toen deze poll jaren en jaren geleden is opgezet. Hij klopt sowieso niet, want nu lijkt het alsof je als homo- of biseksueel niet aseksueel kunt zijn
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai


_dystopian_

Citaat van: Jovi_Hobbes op oktober 17, 2012, 07:22:09 PM
Grey-a kenden we nog niet toen deze poll jaren en jaren geleden is opgezet. Hij klopt sowieso niet, want nu lijkt het alsof je als homo- of biseksueel niet aseksueel kunt zijn

Das waar. Ook demiseksueel zou erbij mogen!

Fricai

Ik heb wel letterlijk nooit 'een demi' gezien op dit forum (uiteraard zou het alsnog prima zijn om in de poll te zetten).

Jinny

Probleempje bij mij zou zijn dat ik nu als hetero te boek sta maar over enkele jaren zonder verder van relatie te veranderen als lesbienne te boek moet staan?