Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe vertel je iemand...

Gestart door Lacey, juni 30, 2017, 05:17:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Memalon

Ik zat ook al te wachten  ;) Wat bijzonder! Ben blij dat je je er zo goed over voelt. Er is een last van je schouders gevallen, ook al hebben jullie nu allebei verdriet. Misschien wordt het een mooie vriendschap.

Sterkte en toch ook gefeliciteerd, je hebt het toch maar gedaan  :cake:

AceVentura

Fijn dat het zo goed is gegaan  :cheerleader:

Goed dat jullie -ondanks dat het waarschijnlijk geen makkelijke keuze was- toch deze keuze hebben gemaakt en dar tevreden mee zijn  :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Blij en verdrietig tegelijk. Want fijn dat de reactie op zich positief was, maar jammer dat jullie daardoor als stel niet verder konden gaan. Maar inderdaad, beter ten halve gekeerd dan te hele gedwaald.

Hoe dan ook, het hoge woord is er in elk geval uit. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

 Wat fijn dat het zo goed voor je voelt en bij jezelf bent gebleven
Anders goed is ook goed

Edewecht

Ik hoop dat je de opluchting èn het gemis een plekje kunt geven. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Jammer dat het daarmee klaar was, maar wel mooi dat je er op een goede manier over hebt kunnen praten. :)