Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat doe je onder de douche?

Gestart door petra1963, oktober 20, 2006, 09:56:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Nou, ik heb ook gekke dingen uitgehaald met lezen.. :D
Zo las ik ook terwijl ik onder de douche stond. Mijn moeder heeft mij zo een keer onder de douche aangetroffen. Maar ik deed dat veel vaker.. Ik klemde dan het boek achter de stang waar de douchekop aan vast geklemd kon worden ( dus hopelijk achter de waterstraal) en ging onder de douche rustig staan lezen. Ik kon mijn boeken niet in de steek laten..ik moest per se doorlezen. Hilarisch, he ?  :D

p.s. dat soort dingen die ik nu niet meer, hoor.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rush`

my god, dat boek moest wel heel spannend zijn  :D
strakke actie  :D
The circle is through the looking glass

Ereinion

Ik leerde altijd geschiedenis onder de douche. Met zo'n plastic hoesje om mijn schrift  ;D

Vroeger las ik altijd Stephen King en die las ik vaak in twee dagen uit. Nu lees ik niet meer zo snel.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ahum... ik was niet zo slim om een plastic hoesje om het boek heen te doen.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

#5
Het plaatje is kwijt  :78:

Citaat van: Ereinion op oktober 21, 2006, 11:31:57 AM
Ik leerde altijd geschiedenis onder de douche. Met zo'n plastic hoesje om mijn schrift ;D
Citaat van: peter1963 op oktober 20, 2006, 09:56:11 PM
Zo las ik ook terwijl ik onder de douche stond.

Niet zo geweldig voor je waterverbruikgemiddelde, denk ik  :o
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Nee, mijn ouders waren er ook niet altijd zo blij mee. Zo ben ik door mijn vader een keer in een vakantiehuisje onder de douche vandaan gesleurd omdat ik volgens hen al twee uur onder de douche stond ( te lezen dus !). Volgens mij viel het allemaal wel mee, maar mijn ouders wilden zelf ook onder de douche op dat moment, en ze waren een beetje kort aangebonden..Achteraf was het wel humor.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

 :D Was er nog wel genoeg warm water voor je ouders?

Stev, welk plaatje is weg?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

@ Ereinion: nee, er was uiteindelijk geen water genoeg.. Want na mij ging mijn zus, en die had ook veel werk.. en daarna mijn vader.. en toen hoorden we een hoop gevloek en toen kwam mijn vader de douche uitstormen.. woedend.. wij (met name ik) hadden het warme water opgemaakt..
Mijn ouders waren nog de hele avond flink uit hun humeur. Ik voelde me lullig en wat schuldig, maar ik dacht: 'Hoe had ik nou moeten weten dat er maar een beperkte hoeveelheid warm water beschikbaar was.. Dat was thuis toch ook niet ?'
De volgende dag was het allemaal wel weer wat bijgetrokken.. en ik kende het cholerische karakter van mijn ouders.. dus veel zorgen maakte ik mij toen niet meer.

Achteraf kon ik er wel om lachen, op dat moment was het niet zo leuk.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Stev

We hadden het hierboven over het lezen tijdens het douchen. Ik zocht even naar een persbericht over De dag van de aseksualiteit op Nu.nl en toen vond ik dit:  :rollol:

http://www.nu.nl/news/857388/37/%27Zingen_onder_de_douche_is_geldverspilling%27.html
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Het is zo fijn om onder de douche m'n tanden te poetsen! Mag dat ook niet meer?  :78:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Als je tandenborstel er tegen kan, waarom niet?  :D  Ik denk dat je tandarts wel blij zou zijn want waarschijnlijk poets je langer dan aan de wastafel  ::)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ja, lekker lang en met warm water spoelen! Dat vinden mijn tandjes dan weer fijn!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Rush`

ik scheer mezelf altijd onder de douch, als ik dat boven een wasbak doe snij ik hele lappen vel af.
maar tanderputzen doe ik altijd gewoon beneden bij de wasbak, das niet lekker onder de douch  :P
The circle is through the looking glass

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op oktober 22, 2006, 12:28:25 PM
Het is zo fijn om onder de douche m'n tanden te poetsen! Mag dat ook niet meer?  :78:

Je hebt toch geen elektrische tandenborstel hè?  :afro:

@ Ereinion: dat boek ziet er echt mooi uit!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?