Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zijn er hier mensen die lesbisch tevens aseksueel zijn?

Gestart door Raisha22, september 07, 2017, 03:12:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jann

Hier ook een Ace die ook op vrouwen valt! Wel pan-romantisch :p
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Vaness

Hoi Raicha,daar kan ik mezelf ook wel in terugvinden.. Ik ben 33jaar en woon in belgie.. ik ben aseksueel maar toch wel romantisch aangelegd.....maar wel leuk te vernemen via dit forum dat we al niet alleen zijn!! En wie weet eens met zijn allen ofzo af te spreken. Groetjes Vaness

SaxiePhone


MvD

Hoi Allemaal,

Ben pas sinds gisteren op dit forum en ja ik ben ook lesbisch en aseksueel. Heb vandaag nog een berichtje geplaatst of het niet een leuk idee is om een keer met z`n allen of een aantal af te spreken...
Is natuurlijk super dat we weten dat er ook andere betaan die net zo zijn maar is ook wel leuk lijkt me om elkaar in real life te spreken.

Hoop dat jullie dat ook vinden!


Groetjes,
Merel

cwe

hey iedereen,

ook blij om te weten dat ik niet alleen ben!
Lijkt me heel leuk om eens samen af te spreken!

kim10

Ja ik ook. Net een op ander topic daarover geantwoord. Ik ben lesb. + a-seksueel. Nog nooit iemand ontmoet die dat ook was.  Zou heel graag in contact komen met anderen die het ook kennen. Ben niet op zoek naar een relatie. Gewoon wat dingetjes uitwisselen. Kim. :cake: :cake: :cake:.

Muis25

Hier iemand die ook les(bi) is (neig meer naar vrouwen) en aseksueel. Nog nooit iemand getroffen met dezelfde struggel, helaas.

petra1963

Hoi, ik ben ook lesbisch en aseksueel. Ik ben een transvrouw van 56 jaar. En blij dat ik niet de enige ben... :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Roosx

Hoiii! We zijn in een ander topic een appgroepje begonnen voor lesbische/bi/pan mensen die ook aseksueel zijn. Iedereen is welkom. Gewoon om fijn te kletsen. Je kan me een privebericht sturen met je telefoonnummer dan voeg ik je toe :)

Imogen

Hier nog iemand die aseksueel is en gyneromantisch: een (non-binair) persoon die op vrouwen valt.  :wave:
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Kim10


Roosx

We hebben tot nu toe een klein appgroepje met zn drieën. Iedereen is welkom. Stuur me maar een pb bij interesse :)