Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Relationele Status

Gestart door Fricai, september 18, 2017, 12:47:09 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AnnikaBout

#15
.

Fricai


Erik7494

Al 44 jaar single.  Altijd geweest op een paar korte one or two night stands na toen ik nog niet helemaal zeker wist wat ik was.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Fifi

Single. Altijd geweest, op één jaartje na. Toen ik 35 was heb ik een relatie gehad die niet zo leuk was over het algemeen genomen.
Ik heb door die relatie wel nóg meer duidelijkheid gekregen over hoe ik in elkaar steek. Dat dan weer wel. Het was wat dat betreft toch een beetje de laatste bevestiging die ik nodig had om mezelf te kunnen accepteren zoals ik ben, en inderdaad dus niet meer dingen hoef te doen omdat dat volgens de maatschappij zo hoort.

Fricai

De looptijd die ik had ingesteld voor de poll is af. Nou is 42 deelnemers nog niet heel veel, maar het zegt vast wel iets.

Afijn, ruwweg 1 op 10 dus. Ik had het iets minder dramatisch verwacht!

AceVentura

#20
Afhankelijk van wat je met de uitslag wil is het denk ik relevant om te weten of er überhaupt een behoefte is. Iemand die nee stemt (ik zeg niet wie  ::) ) zou wel eens helemaal niet op zoek kunnen zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Ik was gewoon benieuwd en ik vond het raar dat we hier (in mijn ogen) nog geen betrouwbare indicatie van hadden! ;)