Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Concept

Gestart door Jebet66, april 04, 2023, 03:10:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jebet66

Waarom kun je nergens enorme tekst terug vinden als je per ongeluk één verkeerd toetsje aanklikt?!?! Heel frustrerend
JB

Edewecht

Zou je je vraag iets duidelijker kunnen omschrijven? Wat is er gebeurd? (En wat niet?)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Het is op sommige fora mogelijk dat er een concept wordt opgeslagen van de tekst die je typt. Op veel fora niet. Dus gaat er iets mis, dan kun je inderdaad je hele gedachtegang opnieuw formuleren. Frustrerend en al doende heb ik geleerd: typ het voor jezelf in bv. een tekstverwerkingsprogramma en plak het vervolgens in je forumbericht of je PB.

Dit is handig voor iedereen. Ik heb ook wel eens iets verkeerd gedaan. Bv. op 'bekijken' geklikt en de boel afgesloten en het niet verzonden.

Nog vergeet ik dat vaak, maar dat is dus een optie.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Goede tip Koffie, daar ben ik ook wel eens de mist mee in gegaan :)
Ik weet niet zeker of dat is wat Jebet66 bedoeld, dus ik hoop dat die nog bereid is wat toelichting te geven.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler