Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Online artikel Nieuwsredactie

Gestart door Imogen, november 10, 2017, 06:08:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Via LinkedIn werd ik door een studente journalistiek benaderd voor een interview over mijn solohuwelijk:

http://nieuwsredactie.fhj.nl/index.php/2017/11/08/ik-vroeg-mezelf-ten-huwelijk-de-vlindertuin/

Volgens mij is het meer een nieuwswebsite voor een hoge school/universiteit. Het interview heb ik met Jacolijn via Skype gedaan.
De nadruk lag meer op mijn solohuwelijk dan mijn aseksualiteit, maar wordt hier toch genoemd.

;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

AceVentura

Leuk artikel Dutch Ace  :cheerleader:

Je hebt ook hier op het forum wel eens verteld over je solohuwelijk, en ik heb me daar verder eigenlijk nooit in verdiept. Ik vind het leuk om er op deze manier toch iets meer over te weten te komen.
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Imogen

Dit keer heb ik er wel een deel van mijn #metoo verhaal erbij vertelt, dat was een grote aanleiding dit te doen. Maar vooral vanwege de reacties die ik kreeg van mijn familie.
"Als een man de kans krijgt ongewenst aan je te zitten, dan vroeg je er zeker om" en meer van dat soort reacties. Die victim shaming vond ik erger dan de aanleiding.

Maar nu dus heel gelukkig, met mezelf :D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"