Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uitslag enquête Rutgers: Seksuele gezondheid in Nederland

Gestart door Imogen, januari 15, 2018, 12:34:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Dat is ook wat ik bedoel te zeggen, je kan op basis van dit ene antwoord niet tot een conclusie komen van het waarom bij iemand.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Fricai op januari 15, 2018, 07:53:57 PM

Ik zou dan ook niet van ze willen vragen om iedereen die geen van beide antwoord als aseksueel te rekenen, maar vraag me wel af hoe ze denken de conclusie te trekken dat het grotendeels laatbloeiers zijn? ::) Ik zou zeggen, maak het wel een optie, en presenteer de antwoorden gewoon zoals ze gegeven worden, ga niet lopen raden naar de oriëntatie van de mensen die het antwoord hebben gegeven. ;)


Precies !
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Hilde

Trots op @DutchAce Hartstikke goed gedaan, Juul, meteen stevig gelobbyd via Twitter nadat het onderzoek in de pers kwam! #aseksueel #visibility #zichtbaarheid:cheerleader:

aeronaut

Even een aanvulling van mijn kant: ik heb vorig jaar meegedaan aan het onderzoek seks onder je 25e. Ik kan me niet meer herinneren of ze de optie "Ik val op niemand" hadden toegevoegd, maar je kon in een latere vraag wel je seksuele geaardheid aangeven, waar aseksueel tussen stond, en ook een "anders" invulvakje :)

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Als ik zondag tijd en energie heb zal ik het hele rapport eens doorpluizen om te kijken of daar iets van in de uitslag vd test staat.
Misschien is die optie "aseksueel" bij geaardheid erbij gekomen n.a.v. mijn vraag in 2015 of er ook vragen over aseksualiteit in de test zouden komen....  ;D
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"