Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Forum is even stuk geweest

Gestart door AceVentura, januari 22, 2018, 07:51:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Jullie zullen ongetwijfeld gemerkt hebben dat het forum afgelopen dage even weg was. Na onderzoek bleek dat we een soort datalimiet hadden voor 5GB per maand, en daar gingen we nu overheen. Die limiet is weggehaald, dus het zal niet nog een keer gebeuren.

Veel forum-plezier weer  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ace89

 :klap:  :cake: voor het ont-stukken van het forum!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

:cheerleader:hoera         zijn              terug!:cheerleader:
            we             weer
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

anoniempje89

Ik begon me serieus flink zorgen te maken, ik dacht dat hij verwijderd was en nooit meer terug kwam.. :78:

Koffie

Je kunt altijd contact met ons opnemen via het mailadres dat bovenaan het forum staat. Moet je dat alleen wel in je mail zetten of noteren. :)
Dan kunnen we je in elk geval vertellen wat wij weten. Lang niet altijd weten wij wat, want ik doe net als iedereen: naar het forum gaan en dan die foutmelding zien en denken: Heeeeejjjj das nie goe.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

lizzzzzk

Pff ja gelukkig ik maakte me al zorgen! I love AVEN en ik ben heel erg blij dat alles goed gaat!
:cheerleader: :grouphug:
"Always forgive your enemies, nothing annoys them so much"
- Oscar Wilde

AceVentura

Citaat van: anoniempje89 op januari 23, 2018, 10:43:35 AM
Ik begon me serieus flink zorgen te maken, ik dacht dat hij verwijderd was en nooit meer terug kwam.. :78:
Maak je geen zorgen, dat zal niet zo snel gebeuren hoor  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

En verwijderen zonder dat we daar van te voren een heleboel herrie over zouden maken, kan ik me al helemaal niet voorstellen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Bubble

Datalimiet overschreden? is dat dan niet eigenlijk goed nieuws voor het forum? Omdat er meer op gebeurde dan voorheen? Ben in ieder geval blij dat alles het weer doet.
Anders goed is ook goed

Loesz :)

Jeeeh, fijn dat het forum weer terug is  :cheerleader:

AceVentura

Citaat van: Bubble op januari 23, 2018, 08:58:18 PM
Datalimiet overschreden? is dat dan niet eigenlijk goed nieuws voor het forum? Omdat er meer op gebeurde dan voorheen? Ben in ieder geval blij dat alles het weer doet.
Dat klopt inderdaad  :cheerleader:
Het rare is dat ik het niet terug zie in aantallen berichten of nieuwe gebruikers. Dat betekend dat het alleen gebeurd is door veel lezen. Uiteraard kan dat ook, ik zou alleen verwachten dat dat samen gaat en dat van de (blijkbaar vele) lezers enkelen zich aanmelden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler