Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

TV Tip: Ouders uit de kast

Gestart door AceVentura, maart 24, 2018, 10:15:36 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Ik zat vandaag de TV gids even door te snuffelen, en ik zag ineens een nieuw programma wat wel interessant kan zijn. Het heet "Ouders uit de kast", hierin worden jongeren gevolgd van wie één van de ouders uit de kast is gekomen. Hoewel de focus daarbij op homoseksualiteit ligt denk ik dat het voor hier relevant kan zijn omdat er ook bij aseksualiteit een groep is die er later achter komt en behoefte heeft om uit de kast te komen naar hun kinderen.

De eerste aflevering is komende woensdag op NPO 3 om 20:25, en er zullen uiteindelijk 6 afleveringen komen.

Meer informatie over het programma, en mogelijk ook de plek waar je ze later terug kan kijken, vind je hier: https://www.npo.nl/ouders-uit-de-kast/KN_1698299

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Mooie tip, AceVentura. Dankjewel :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)