Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep interview

Gestart door Pamela, augustus 03, 2018, 08:26:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dutchamoeba

Doordat het artikel zowel in het AD als ook in meerdere lokale kranten is verschenen, zijn de reacties ook via meerdere kanalen te vinden. Het klopt dat veel van de reacties niet erg verheffend zijn. Veel mensen vinden het maar een kulartikel en maken niet al te intelligente opmerkingen daarover, maar slingeren desondanks niet de vreselijkste verwensingen naar mijn hoofd. (Dat is wel eens anders geweest, helaas.) Of ik heb heb die reacties (nog) niet gelezen, dat kan ook natuurlijk...

Internet is aan de ene kant heel nuttig, en aan de andere kant net een open riool...

Dank je wel. Er zijn al reacties gekomen van mensen die zich in het artikel herkennen, dus heb ik mijn doel al bereikt.  :)

Edewecht

Citaat van: Dutchamoeba op september 18, 2018, 01:34:57 PM

Internet is aan de ene kant heel nuttig, en aan de andere kant net een open riool...


Precies. En daarmee moeten we zien te dealen. :-\
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Vervelende reacties zullen er altijd zijn. Focus vooral op de positieve reacties en de mogelijk onzichtbare reacties van iemand die zo eindelijk wat herkenning vind, daar is het wat mij betreft om te doen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Somebody someome

2 van de reacties "saai" en "kul verhaal"

ja je hoeft het niet te lezen hoor. Toch gedaan hmm blijkbaar wekte het je interesse en was je beniewd.

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op september 18, 2018, 10:02:54 PM
Focus vooral op de positieve reacties en de mogelijk onzichtbare reacties van iemand die zo eindelijk wat herkenning vind, daar is het wat mij betreft om te doen.

Dat is inderdaad ook het belangrijkst. :)

Citaat van: Somebody someone op september 19, 2018, 10:23:23 AM
2 van de reacties "saai" en "kul verhaal"

ja je hoeft het niet te lezen hoor. Toch gedaan hmm blijkbaar wekte het je interesse en was je beniewd.
;D

Dutchamoeba

Citaat van: AceVentura op september 18, 2018, 10:02:54 PM
Focus vooral op de positieve reacties.

Het gebeurt niet vaak, maar ik heb inderdaad een site gevonden waar ook positieve reacties op staan  :) :

https://www.nieuwskoerier.nl/news/347639-heleen-37-en-berndt-45-hebben-alles-behalve-seks

Vooral de reactie op het eerste commentaar vind ik goed...

Calliope

Dankjewel Dutchamoeba voor de tip !
Ik ga daar zeker eens kijken.


Dutchamoeba