Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel reeks Expreszo: De eerste keer

Gestart door Speaker, september 20, 2018, 12:32:33 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speaker

In een nieuwe artikel reeks door Expreszo worden de verhalen over de eerste keren van de LHBTI+'ers besproken. Dit zal niet alleen seks betreffen, denk ik, maar het eerste artikel in deze reeks gaat er wel over. In dit artikel komen ook 3 mensen aan het woord die een label gebruiken binnen het aseksueel spectrum en hun ervaring delen over hun eerste keer seks.

Link: https://www.expreszo.nl/de-eerste-keer-seks/  [CW: seks]

AceVentura

Bedankt voor het delen Speaker, leuk artikel om te lezen en fijn dat er ook enkele personen uit het aseksuele spectrum in voor komen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ja, en dat ze gewoon en vanzelfsprekend tussen de andere LHBTQ+ers staan. :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Speaker

Citaat van: Edewecht op september 20, 2018, 05:30:30 PM
Ja, en dat ze gewoon en vanzelfsprekend tussen de andere LHBTQ+ers staan. :cheerleader:

Misschien zelfs beter, ik zag de oproep hiervoor langs komen en daar zeiden ze dat ze het liefst ook aseksuele reageerders (en nog twee groepen) zochten.