Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep: aseksuele mannen voor documentaire

Gestart door Doortje, oktober 26, 2018, 12:14:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Doortje

Dag allemaal, voor een documentaire serie van de NTR (NPO) ben ik op zoek naar aseksuele mannen. In deze serie willen de vooroordelen over mannen ontkrachten, waaronder ook het vooroordeel dat mannen altijd maar seks willen. We zijn heel benieuwd hoe een aseksuele man kijkt naar dit soort vooroordelen, en we willen ook graag beter begrijpen waar hij in het dagelijks leven allemaal tegenaan loopt. 

Voor meer informatie kan je mij mailen op dsmithuijsen@gmail.com

Veel dank alvast!

Koffie

Welkom! Ik hoop at er reacties komen. Ik zelf ben geen man, dus ik kan je niet helpen. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Doortje,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Allereerst bedankt voor je interesse in aseksualiteit. Ik ben een man, ben open over m'n aseksualiteit, de vraag is alleen of ik überhaupt op tv zou willen ... ten minste, dat schrijf je niet maar is wel mijn verwachting bij de NTR ::)
* AceVentura denkt er nog even over na
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

In principe wil ik wel meedoen. Ik ga je een mailtje sturen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)