Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

22jr vrouw op zoek naar nieuwe vrienden (en een mogelijke vriend)!

Gestart door Duodecim, november 29, 2018, 01:20:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Duodecim

Aangezien ik de neiging heb mij snel eenzaam/depressief te voelen wanneer ik alleen ben, heb ik besloten hier een zoekertje te posten!

Ik ben 22 jaar, woonachtig in de regio van Den Haag. Ik ben aseksueel heteroromantisch en houd van diepe gesprekken hebben, met mensen lachen en nieuwe dingen zien!
Mijn hobby's zijn o.a. gamen, cosplay, Japanse cultuur, muziek van alle genres, literatuur, tekenen (en ontwerpen) en puzzelen! En ik houd van thee en knuffels. :D

Aarzel niet om mij een berichtje te sturen als je een keertje wilt chatten of samen iets wil gaan drinken, of gewoon over van alles en nog wat wil praten! ?

Lordkiwii

Hoi! Het is alweer een tijdje geleden dit bericht maar ik dachy reageer toch  :smile-hart: ik ben namelijk ook opzoek naar vrienden vooral iemand waar ik over kan praten over mn intresses zoals Japan, anime, films, heel veel craft hobbies en disney en dacht misschien ben jij ook nog steeds opzoek?
Ik woon niet echt in de buurt tho, woon in noord Holland..

Yezie

Hey ik den yezie ik woon helaas niet in de buurt maar je kan me een berichtje sturen als dat leuk vind om is te praten
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier