Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ace rokjes aangeboden

Gestart door Ace89, december 11, 2018, 08:11:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ace89

Hoi Edewecht. Misschien kun je in een PB inderdaad een schets/omschrijving sturen met wat je precies zoekt qua ontwerp en stof? Plus je middel en heupomtrek, en lengte van middel tot vloer.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ace89

Als je heel snel bent met voorkeur stof kan ik de stof vandaag nog meenemen ;)
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Edewecht

Ah. Ik had je net een PB gestuurd. Ik heb geen haast hoor. Dacht je dat ik 's winters in een rok ging lopen? :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Grinnik, jij niet, maar dat weten wij niet. Ik ken vrouwen en meisjes (waaronder mijn dochter) en een man die dat wel doen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ace89

Een jurkje in ace kleuren. Hij is nog niet af, maar het mijn eerste kledingstuk met een subtiel ace thema ? :cheerleader: Gemaakt van paars-grijs-wit-zwart stretchy katoen bovenstof en grijs katoenen voering.

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

With Pen and Paint

#21
Ziet er tof uit Nikkinda! :klap:
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Het ziet er mooi uit, en inderdaad subtiel :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Bubble

Mooie stof en inderdaad subtiele verwijzing.  :klap: :klap:
Anders goed is ook goed

Patricia

Hier ben ik weer eens, ik zat wat te lezen en zag opeens dit prachtige jurkje! En wat een schitterende stof! Zoiets zou ik wel willen hebben, eventueel met driekwart mouwtjes ook mogelijk voor de meestal wat frissere seizoenen?

Ace89

Het patroon dat ik heb can dit jurkje heeft een beperkt aantal maten. Als jouw maat ertussen zit of iets groter kan ik het gerust voor je maken. Ik weet alleen niet of dit specifieke stofje nog beschikbaar is. Ik ga eens in de zoveel tijd naar een stoffenhal en de collectie wisselt nogal. Ik kan wanneer ik weer ga foto's sturen van wat ze hebben, dan kun je zien of er wat voor je bijzit.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Patricia

Citaat van: Nikkinda op januari 11, 2019, 11:26:59 AM
Het patroon dat ik heb can dit jurkje heeft een beperkt aantal maten. Als jouw maat ertussen zit of iets groter kan ik het gerust voor je maken. Ik weet alleen niet of dit specifieke stofje nog beschikbaar is. Ik ga eens in de zoveel tijd naar een stoffenhal en de collectie wisselt nogal. Ik kan wanneer ik weer ga foto's sturen van wat ze hebben, dan kun je zien of er wat voor je bijzit.

Dat zou geweldig zijn! Ik heb een kleine maat 36, soms 34, maar meestal 36. Als die stof nog te krijgen is wil ik zeker zo'n jurkje bestellen. Het model vind ik ook mooi!