Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Antwerpse zkt friends

Gestart door Katrien, december 19, 2018, 06:44:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Katrien

Hoi,
Mijn naam is Katrien, ik ben 27 jaar en afkomstig uit het Antwerpse.
Ik ben nieuw hier en ga graag op zoek naar nieuwe vriendschappen.
Mijn leven wordt momenteel beheersd door twee zaken: mijn werk en mijn verbouwingen. Ik vind het super om iedere dag te worden verwelkomd door allemaal gelukkige gezichjes die je met zoveel warmte omringen m.a.w. ik werk dolgraag met mensen met een beperking! Daarnaast ben ik een echte doe-het-zelver geworden en spendeer ik veel tijd door in mijn huisje dat ik transformeer tot mijn "thuisje".  :)
Wanneer ik daar niet ben spreek ik graag af met vrienden voor allerlei gekke en minder gekke dingen (zot zijn doet gelukkig geen zeer :))
Ik sta ook graag in de keuken om allerlei lekkers te bakken :cake:
Maar ik geniet ook van een dagje winkelen, naar het circus gaan, een goed boek , hier en daar een stukje van de wereld zien en nog zoveel meer!
Heel veel liefs,
Katrien

Samoth

Hey Katrien, aangezien Antwerpen zo'n 323km bij mij vandaan is, verwacht ik niet dat wij op heel korte termijn samen ergens aan een drankje zitten, maar desalniettemin ben ik wel benieuwd hoe je zo op dit forum over aseksualiteit terecht bent gekomen. En vooral hoe aseksualiteit zich in jouw leven verfrommeld heeft. Misschien kan en wil je daar wat over vertellen?  :cake:

Michelle

Oh wow ik dacht exact hetzelfde topic te starten.

Ik ben Michelle, 25 jaar en ook uit het Antwerpse. Ik vroeg me al af of er nog van Antwerpen waren.

Nysra


Makepeace

Ik weet het, "Antwerpen is 't stad, al de rest is parking".
Ik ben van de parking (Mechelen).  :)

westfluut

Hey,

Ik ben van Tienen, oorspronkelijk afkomstig uit West-Vlaanderen, 25 jaar en bio-ir van opleiding, maar mijn grootste passie ligt toch in een eigen zaak. Daarom ben ik hier een frituur begonnen. Momenteel 7 op 7 geopend, dus je raadt het al, constant aan het werk. Maar ja, ben nu 3 of 4 jaar (ben de tel aan het kwijtraken), single en het knaagt toch wel, die eenzaamheid. Ik voel me soms alleen op de deze wereld, zeker ook omdat ik ace ben. Dit is vreemd als je beschouwt dat er elke dag mensen in mijn huis staan aan te schuiven voor frieten, maar toch... Ik wil gerust wel es praten, stuur me gerust een pb en dan kunnen we misschien op facebook verder praten?

Groetjes

marleen2502

Ik ben oorspronkelijk van Antwerpen, maar gaan studeren in Gent en daar dan 'blijven plakken'
ben benieuwd of jullie mekaar intussen al in t echt gezien hebben ?
Ik kan ook altijd wel nieuwe vrienden gebruiken, zeker als het er zijn bij wie ik wel echt mezelf kan zijn (zonder sex gedoe)
dus laat maar iets weten jn pb wie dat ook wil, dan voeg ik je toe op facebook of whatsapp ofzo

groetjes
Marleen

HSP-ertje

Regio Mechelen/Brussel/Dendermonde hier  :wave:

Erik7494

Volgens mij moeten jullie een Antwerpen meet-up organiseren!
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Nysra

Ik ben helemaal voor een antwerpse meet up :)

Makepeace


Ik zou ook graag eens afspreken met de "Antwerpse connectie."
Met 4 personen kunnen we bridgen, met minder of meer is alles mogelijk :)