Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Waar ligt de grens?

Gestart door Joan Allen, december 27, 2018, 11:19:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kim10

Heerlijk al die herkenning.
Heeft iemand de Amsterdamse Canal Pride gevolgd ? ik heb wat op tv gezien. vroeg me af of er ook nog een bootje vol a-seksuelen meevoer.

AceVentura

Ik heb het op TV gevolgd, en het was sowieso leuk om te zien.
Voor een aparte boot met alleen aseksuelen zijn we volgens mij echt te klein, tenzij ze kleine rubberbootjes ook toelaten :schater:
Geen idee of er op een van boten een ace-flag te zien is geweest, het heeft de TV uitzending in ieder geval niet gehaald.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Minimalis

Als ik het goed gezien heb was er iemand mer een ace vlag bij de pride walk. Ik heb staan kijken in de Paleisstraat.

Edewecht

:flic: De vraag was: "Waar ligt de grens?" En het ging o.a. over zoenen, als aseksueel. Bootjes varen gaan we ergens anders doen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Vleermuis

Ik heb in het verleden (voel me ineens oud nu  :schater:) wel gezoend, maar vond er toen geen klap aan, zelfs een beetje vies. Dus daarna nooit meer gedaan.

Een kus op de wang vind ik oke. Verder hoeft het voor mij niet.

Een omhelzing bij het weerzien van vrienden vind ik prima. Daar kan ik zelfs naar uitkijken. Knuffelen op de bank, nee dank je. Dat vind ik al te intiem. Ik besef me steeds meer dat ik waarschijnlijk ook a-romantisch ben. :'(

AceVentura

Citaat van: Vleermuis op september 06, 2019, 01:05:15 PM
Een omhelzing bij het weerzien van vrienden vind ik prima. Daar kan ik zelfs naar uitkijken. Knuffelen op de bank, nee dank je. Dat vind ik al te intiem. Ik besef me steeds meer dat ik waarschijnlijk ook a-romantisch ben. :'(
Ik snap dat het ontdekken dat je aromantisch bent ook :'( kan zijn, en ik weet uit eigen ervaring dat het uiteindelijk ook wel goed komt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler