Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting voorstel: schaatsen

Gestart door Ace89, december 28, 2018, 09:30:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Samoth

Leuk dat er weer wat nieuwe mensen aansluiten. Zeer tof, best wel dapper en hartstikke welkom. De vorige meeting was mijn eerste en toen had ik erg een brugpieper-gevoel. Voor deze meeting voel ik me al wat meer een eersteklasser. Goh, wat groeit de jeugd tegenwoordig toch snel hè? :bloos:

Erik7494

Ik ben nog een maybe, nog iets te ver weg in de tijd.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Tabula rasa

Ik ben na veel te lange tijd ook weer eens aanwezig op het forum en kom meteen bij dit bericht terecht  ;D
Lijkt me tof om ook mee te gaan (mits ik dan vrij kan krijgen op het werk)!  :D
Toevallig mensen hier uit omgeving Eindhoven die willen carpoolen of ben ik de enige brabo hier? ;)

Edewecht

Over carpoolen gesproken: ik rij vanuit Emmen en heb nog plek :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ace89

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Wizz

Nou is het vanuit Rhenen toch wel iets minder ver als vanuit Emmen, Eindhoven of Groningen. Maar mocht er toch iemand mee willen die uit de buurt komt, dan kan dat bij mij ook!

joel.

Beste Wizz
zou ik bij jou mee kunnen rijden, ik woon zelf in Veenendaal

Ace89

Ik kan ook jullie beide in Rhenen oppikken
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

joel.

Ik zou het heel fijn vinden als dat zou kunnen Nikkinda
laat maar weten waar en hoe laat het handigste is, dan zorg ik dat ik klaar sta.
alvast bedankt

Bubble

Als er iemand mee wil rijden vanuit omgeving Voorne Putten of omgeving Rotterdam, Ik heb nog wel een plekje in de auto. We kunnen een opstapplek op de route afspreken.
Anders goed is ook goed

Ace89

Citaat van: joel. op januari 22, 2019, 11:52:37 AM
Ik zou het heel fijn vinden als dat zou kunnen Nikkinda
laat maar weten waar en hoe laat het handigste is, dan zorg ik dat ik klaar sta.
alvast bedankt


Ik kom over de N233, die komt volgens mij zelfs langs Veenendaal. Misschien weet je een handige opstapplek dat ik niet (ver) van die weg af hoef?
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Wizz

@Nikkinda en @Joel; ik heb jullie een pb gestuurd over het samenrijden.  :)

Atlantis

Wat een mooie avatar heb je nu Wizz  :D. De vrijheid/blijheid straalt ervan af  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Wizz

Thanks!  ;D
Vrijheid en blijheid, dat is zeker waar het voor staat en ik voel me met momenten al echt zo, super fijn.

Atlantis

Citaat van: Wizz op januari 23, 2019, 07:53:48 PM
Thanks!?  ;D
Vrijheid en blijheid, dat is zeker waar het voor staat en ik voel me met momenten al echt zo, super fijn.

Ben echt super blij voor je  :knuffel:
I solemnly swear that I am up to no good...