Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meeting voorstel: schaatsen

Gestart door Ace89, december 28, 2018, 09:30:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Atlantis

I solemnly swear that I am up to no good...

Ace89

Citaat van: Briggy op februari 07, 2019, 05:59:48 PM
Is het tijdstip al bekend? :)

Sorry Briggy, ik had je vraag volledig over het hoofd gezien. Het plan is om rond 1 uur echt aan de wandeling te gaan beginnen. Dus verzamelen rond kwart voor 1.
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Stevie1992

Citaat van: Nikkinda op februari 12, 2019, 10:07:09 AM
Citaat van: Briggy op februari 07, 2019, 05:59:48 PM
Is het tijdstip al bekend? :)

Sorry Briggy, ik had je vraag volledig over het hoofd gezien. Het plan is om rond 1 uur echt aan de wandeling te gaan beginnen. Dus verzamelen rond kwart voor 1.

Oh mooi dat dit nu bekend is :)
I need no reasons, I simply.. am

Ace89

Ik heb gepoogd mensen een PM te sturen over het wandelen, maar volgens mij is dat niet helemaal goed gegaan. Ik weet nu niet wie wel en niet een bericht hebben gehad, dus sorry als je 2x krijgt. Als je og niets hebt gehad, laat het even weten!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Malkavian

Helaas, kan ik toch niet bij zijn deze keer, Ik wens jullie een geweldige dag.
"I think that somehow, we learn who we really are and then live with that decision."

-Eleanor Roosevelt-

Edewecht

Hoi Nikkinda, ik heb geen PM gehad. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

LittleMary


Samoth

Ik ook niet. Heel tof dat je je best zo doet, Nikkinda.  :smile-hart: :cheerleader:  :klap:

Samoth

Zojuist een auto geleend. Dus behoorlijke kans dat ik vanuit Groningen de rit met de auto ga ondernemen. Volgens Google Maps is Drachten - Almere een goede reisroute, maar ik rijd net zo prima via Assen, Hoogeveen, Zwolle, Amersfoort. Ik rijd betrekkelijk weinig auto (lees; onorthodoxe rijstijl), luister veelal naar tyfusharde punkherrie en mag tevens graag mee-drummen en grunten met de muziek, maar durf je het desalniettemin met mij aan, dan pik ik je graag ergens op. Je hoéft echt niet per se met mij als (taxi)chauffeur te praten. En ik sta ook best wel enigszins open voor andere muziekstijlen. :knuffel:

Ace89

Nieuwe poging tot infomail gedaan, hopelijk heeft nu iedereen hem! En sorry voor de spam als je het dus voor de tweede keer krijgt ::)

Ik heb er zin in!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Samoth

Ik heb 'm, Nikkinda.

De weersvoorspellingen zijn inderdaad prachtig en mede daardoor overweeg ik sterk mijn hond mee te nemen naar de wandeling. Hij is ontzettend lief, rustig en makkelijk, ik heb hem al tal van keren mee gehad naar restaurants, kroegjes of andere sociale aangelegenheden en daar kan 'ie prima zijn. Laatst zelfs door een donkere grot in de Ardennen gewandeld en hij heeft nul vleermuizen de kop afgebeten. Maar zijn er mensen die erg allergisch en/of bang zijn en/of andere (gegronde) bezwaren hebben dat 'ie meegaat?

(In het topic over huisdieren is 'ie te zien: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6335.0)

Iris94

Ik heb de info nu ook! zin in mensen :cheerleader:

Ik kom met het OV vanuit Amsterdam, zijn er meer mensen op dat traject?

Van mij mag je viervoeter mee Samoth!

Bubble

Citaat van: Samoth op februari 18, 2019, 12:05:10 PM
Ik heb 'm, Nikkinda.

De weersvoorspellingen zijn inderdaad prachtig en mede daardoor overweeg ik sterk mijn hond mee te nemen naar de wandeling. Hij is ontzettend lief, rustig en makkelijk, ik heb hem al tal van keren mee gehad naar restaurants, kroegjes of andere sociale aangelegenheden en daar kan 'ie prima zijn. Laatst zelfs door een donkere grot in de Ardennen gewandeld en hij heeft nul vleermuizen de kop afgebeten. Maar zijn er mensen die erg allergisch en/of bang zijn en/of andere (gegronde) bezwaren hebben dat 'ie meegaat?

(In het topic over huisdieren is 'ie te zien: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6335.0)

Met wat je schrijft over je rijstijl en reismuziek is het in ieder geval een heel dappere, dove hond??  :schater: Moest daar zo om lachen! Maar ik zou, als ik uit de buurt kwam, de uitdaging wel aangegaan zijn. Net zoiets als bungeejumpen, schijn je ook gedaan te 'moeten' hebben.

Ik vind het juist gezellig, hondenbeesten erbij.
Misschien even op de site van de eetgelegenheid kijken of honden welkom zijn, zou ik zeggen.
Anders goed is ook goed

OnsenTamago

Citaat van: Samoth op februari 18, 2019, 12:05:10 PM
De weersvoorspellingen zijn inderdaad prachtig en mede daardoor overweeg ik sterk mijn hond mee te nemen naar de wandeling. Hij is ontzettend lief, rustig en makkelijk, ik heb hem al tal van keren mee gehad naar restaurants, kroegjes of andere sociale aangelegenheden en daar kan 'ie prima zijn. Laatst zelfs door een donkere grot in de Ardennen gewandeld en hij heeft nul vleermuizen de kop afgebeten. Maar zijn er mensen die erg allergisch en/of bang zijn en/of andere (gegronde) bezwaren hebben dat 'ie meegaat?
Zolang 'ie aangelijnt blijft (danwel onder appél staat, dwz niet uit het zicht, op de paden blijft) ofzo. Maar goed, jij kent je hond natuurlijk het beste. ;)
En verder ken ik mezelf, ik ben nogal prikkelgevoelig, dus ik hoop dat woeffie een beetje stil is.
En last but not least: mag ik 'm aaien?

AceVentura

Leuk, een hond :cheerleader:
Maar die mag natuurlijk alleen mee als ie ook aseksueel is ;D

Wat mij betreft ok als hij erbij is, check vooral ook met de rest en eventuele horeca waar we heen gaan of honden daar binnen mogen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler