Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

21e jarige vrouw is opzoek naar relatie (heteroromantisch en aseksueel)

Gestart door vearless, januari 10, 2020, 12:15:49 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vearless

Hey allemaal,

Mijn naam is Veronique, ik ben 21 jaar en aseksueel en hetero romantisch. Ik merk dat ik wel graag een relatie zou willen maar tot nu toe was altijd de wederhelft ongelukkig of kon hij het in extreme gevallen niet eens echt accepteren dat ik aseksueel ben.

Ik ben opzoek naar een aseksuele man. van ongeveer mijn leeftijd. Ik woon zelf in Hoofddorp en studeer in Utrecht. Ik zit in mijn 3e jaar van mijn studie aan de HKU en ontwerp immersieve theater ervaringen in binnen en buitenland.
Naast theater zijn mijn 2 andere grote passies muziek (voornamelijk zingen en drummen) en gamen/esports. In mijn vrije tijd game ik ook best veel met vrienden en ik verdiep me ook graag in videogames omdat ik live commentaar geef voor (internationale) toernooien.

Andere dingen die ik leuk vindt om te doen zijn koken/bakken, series kijken, naar het theater gaan, D&D spelen, nieuwe steden verkennen en gewoon lekker creatief bezig zijn.

Ik merk dat ik gewoon graag met iemand verhalen wil delen, samen wil zijn en leuke dingen wil doen.

Kan jij je hier in vinden stuur dan een berichtje!