Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

op zoek naar lesbische aseksuelen vrouwen

Gestart door MvD, januari 02, 2019, 05:40:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Celesta

#15
veranderd

kim10

Hoi Celesta en anderen. Laten we het op Brussel houden. Ik ga er maar vanuit dat je tegen die tijd nog niet bent weggelopen. 8). ik hoop dat er meer reacties komen omdat ik ontzettend nieuwsgierig ben naar andere aseksuele lesbische vrouwen. Lees erover maar heb er nog nooit één in werkelijkheid gezien. :schater: .

Roosx

Hoi! Ik ben ook aseksueel en lesbisch. Heb een grote vriendenkring met veel lesbische vriendinnen maar niemand die aseksueel is. Ik ben 28.

Coolgirl1989

Citaat van: cwe op januari 20, 2019, 04:45:26 PM
Hey ,

Ik ben ook lesbisch en aseksueel en zou heel graag iemand ontmoeten voor een mooie vriendschap, ik ben van Gent afkomstig; groetjes C

Heey

Nysra

Ik doe ook graag mee  :) :) Het hangt bij mij ook wel een beetje van het energie niveau af (ben autistisch en heb hypophosphatasia) maar ben er zeker voor te vinden :)

Celesta

#20
veranderd

kim10

Hoi, nee hoor. januari of februari is prima. Het maakt mij niet zo heel veel uit waar we heengaan. Daarvoor ken ik Brussel te slecht. Veel herrie en lawaai hoef ik ook niet.  :cheerleader:

Roosx

Ja! Lijkt me leuk om een keer af te spreken. Ik heb een auto dus kan een eind komen. Lijkt me dan wel leuk om elkaar al wat meer te kennen dan daarvoor? Ik ben niet zo goed in het bijhouden van forums, dus ik ga mn best doen. Via een ander medium kletsen vind ik ook prima

kim10

Hoi, we kunnen natuurlijk en appgroepje starten. aan Facebook doe ik niet. ik weet zo gauw eeven niets anders. Groet, Kim :handschudden:

Roosx

Dat lijkt mij prima. Meer mensen die dit zien zitten?

kim10

Ik hoop het echt. Mijn email adres is te zien. Je ( jullie ) kunnen me mailen dat komen we wel ergens.  :highfive1:

Nysra

app groepje of iets dergelijks lijkt me ook wel leuk  ;D

Roosx


kim10

Mijn email adres is zichtbaar als je op mijn naam klikt. Ik zou zeggen; mail gerust met voorstellen. Als we anoniem blijven gebeurt er niets. Persoonlijke berichten sturen kan ook. Prettig weekend voor iedereen.  :cake: :cake: :cake:
Ik hoop dat er mensen zijn die in de buurt van of in Amsterdam wonen.

Celesta

#29
veranderd