Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

op zoek naar lesbische aseksuelen vrouwen

Gestart door MvD, januari 02, 2019, 05:40:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roosx

Citaat van: kim10 op augustus 24, 2019, 12:26:30 PM
Mijn email adres is zichtbaar als je op mijn naam klikt. Ik zou zeggen; mail gerust met voorstellen. Als we anoniem blijven gebeurt er niets. Persoonlijke berichten sturen kan ook. Prettig weekend voor iedereen.  :cake: :cake: :cake:
Ik hoop dat er mensen zijn die in de buurt van of in Amsterdam wonen.

Idee dan om jou ons telefoonnummer te sturen? Voor iedereen die in de groep wil. Dan staan de nummers niet openbaar op het forum? Dan maak jij de groep aan.

kim10

Dat is goed. Ook het email adres graag. Let wel; voor degenen die dat willen. Wanneer iemand er nets in ziet. Niet doen. :highfive1:

Nysra

Citaat van: kim10 op augustus 24, 2019, 04:00:00 PM
Dat is goed. Ook het email adres graag. Let wel; voor degenen die dat willen. Wanneer iemand er nets in ziet. Niet doen. :highfive1:

berichtje getsuurd  :D

Roosx

Citaat van: Nysra op augustus 24, 2019, 11:23:04 AM
app groepje of iets dergelijks lijkt me ook wel leuk?  ;D

Wijziging van het plan: ik maak een appgroepje aan voor iedereen die wilt. Als je me een persoonlijk bericht stuurt met je nummer voeg ik je toe. Open voor iedereen die wilt

Edewecht

(Mededeling van admin:
Ter informatie - het lijkt erop dat kim10 het forum verlaten heeft en haar account heeft beëindigd.)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Roosx

Hoi! Ik heb met Kim gesproken via app, we kunnen nog steeds een leuk appgroepje starten :) stuur mij maar pb. Ook met Celeste heb ik gezellig gekletst via Facebook dus iedeteen is welkom. Zou het leuk vinden als we een groepje bij elkaar krijgen.

petra1963

Hoi, wat leuk! Ik ben een lesbische aseksueel transvrouw van 56. In het verleden heel actief geweest op dit forum en nu wil ik graag weer actief worden.
Ik ben romantisch lesbisch in ieder geval. En meer specifiek seksueel voel ik mij meestal aseksueel, maar ik ben ook een beetje fluide in die zin dat mijn gevoel langzaam heen een weer beweegt van aseksueel naar lesbisch en weer terug.
Ik zou het heel leuk vinden om uit te wisselen met andere lesbische aseksueel vrouwen! Liefs, Petra  :wave: :wave: :cheerleader:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

a-seksueel#


Kim10

Hallo, na veel gepieker en gezeur heb ik besloten om terug te komen en mee te doen met de app en een eventuele ontmoeting.

Roosx

Citaat van: petra1963 op september 04, 2019, 01:41:17 PM
Hoi, wat leuk! Ik ben een lesbische aseksueel transvrouw van 56. In het verleden heel actief geweest op dit forum en nu wil ik graag weer actief worden.
Ik ben romantisch lesbisch in ieder geval. En meer specifiek seksueel voel ik mij meestal aseksueel, maar ik ben ook een beetje fluide in die zin dat mijn gevoel langzaam heen een weer beweegt van aseksueel naar lesbisch en weer terug.
Ik zou het heel leuk vinden om uit te wisselen met andere lesbische aseksueel vrouwen! Liefs, Petra?  :wave: :wave: :cheerleader:

Leuk! Stuur me maar een privebericht met je telefoonnummer dan voeg ik je toe :)

Roosx

Citaat van: Nysra op augustus 25, 2019, 08:44:40 AM
Citaat van: kim10 op augustus 24, 2019, 04:00:00 PM
Dat is goed. Ook het email adres graag. Let wel; voor degenen die dat willen. Wanneer iemand er nets in ziet. Niet doen. :highfive1:

berichtje getsuurd?  :D

Als je graag in de appgroep wilt, stuur je me dan nog een berichtje?

Celesta

#41
veranderd

a-seksueel#


AceVentura

Goed dat je de bijeenkomsten hebt gevonden die voor jou wel bereikbaar zijn :klap:
Ben je er ook al eens geweest? Ik ben wel benieuwd hoe het daar is.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler