Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

This is what asexual looks like - qwear fashion

Gestart door Speaker, januari 06, 2019, 06:48:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Somebody someome

.
Ik heb zelf in de Facebook groep dutch asexuality ook meegedaan aan de hashtag hype. En super lieve reacties op gekregen super tof. ? :cheerleader:

Hier een linkje naar de foto. https://www.facebook.com/groups/DutchAces/permalink/2212747982329202/ Hoop dat het werkt ? xd

Edewecht

Citaat van: Somebody someone op januari 10, 2019, 06:58:46 PM
.
Hoop dat het werkt ? xd


Helaas, het werkt niet. Als niet-faceboek-lid kom ik er niet in.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Atlantis

Klopt. Ik heb dezelfde ervaring. Ik heb ook geen facebook....
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Ik heb wel facebook, maar ik ben geen lid van die groep en ik wil dat ook niet worden, dus ik kan de foto ook niet zien.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Stevie1992

Ik heb de hashtag zelf ook gebruikt, net als vele anderen. Op de pagina Asexual ACES (openbaar) staan en hoop en andere mensen hebben het in groepen gedaan, heb m daarnaast ook gewoon op mn eigen profiel gebruikt. Het komt misschien van een artikel met een bepaald beeld maar de hashtag laat iedereen zien
I need no reasons, I simply.. am

Jann

Citaat van: Stevie1992 op januari 17, 2019, 12:21:44 PM
Ik heb de hashtag zelf ook gebruikt, net als vele anderen. Op de pagina Asexual ACES (openbaar) staan en hoop en andere mensen hebben het in groepen gedaan, heb m daarnaast ook gewoon op mn eigen profiel gebruikt. Het komt misschien van een artikel met een bepaald beeld maar de hashtag laat iedereen zien

Ik heb hem ook gebruikt op twitter! Daar is het ook een heel ding :)
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Edewecht

...en dan de spelling van qwear! Dat op zich is ook queer! :D :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)