Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sterrenbeeld?

Gestart door Atlantis, januari 17, 2019, 11:41:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Citaat van: Stevie1992 op augustus 15, 2019, 09:37:17 AM
Ik bedoelde meer dat als ik m nu zou doen ik het ene krijg en als ik m dan volgende week doe of even in een andere mood zit dan komt er alweer iets anders uit... (echt, de mensen in online groepen vinden ze ook altijd heel interessant en ik heb volgens mij nog nooit een straight answer van dat ding gekregen) En dan zijn er toch iets te veel mensen die het serieus nemen voor iets dat gemaakt is door een meid en haar moeder
Ah, bedoel je dat. Dat kan natuurlijk, bij mij komt er consistent al een paar jaar het zelfde uit ;D Verder oordeel ik niet zo zeer op wie het gemaakt is, al is het bij wijze van spreken de loodgieter van om de hoek, maar puur op het feit of het mij helpt of inzichten geeft. Ook het maken van zo'n test is nog best een kunst, zorgen dat er geen bias in je vragen zit enzo, daar gaan heel veel online testjes op de mist in.

Als we verder willen gaan over MBTI (en aanverwanten) kunnen we dat denk ik beter doen in een apart topic, het is hier wat :offtopic:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler