Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

praatplekken

Gestart door Cookie, april 15, 2019, 01:27:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cookie

Hoi zijn er ook plekken waar meer gekletst wordt? op fb of weet ik waar?
Morgen heb ik therapie dus ben heel benieuwd hoe dat gaat. Maar merk echt dat ik behoefte heb aan meer dan hier besproken wordt, of anders ouzo
gewoon vrijblijvend. ik zit voor een bepaalde "ziekte" bij een babbelgroep, daar ben je redelijk anoniem maar is t toch fijn even van je af te schrijven..weet je wel?

Koffie

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met praatplekken. Er zijn volgens mij wel Facebookpagina's, maar ik zit wel op Facebook, maar niet op aseksualiteits- of Avenpagina's. Je zou kunnen zoeken.
Verder is er een aantal mensen dat via dit forum met elkaar afspreekt. Ik ben zelf nog nooit bij zo'n meeting geweest, maar iedereen is altijd welkom om zich aan te sluiten. Dus voel je vrij. :)

Je mag ook altijd hier op het forum van je afschrijven. Je kunt hier ook anoniem zijn. Veel mensen hier zijn dat.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Als je gewoon gezellig wilt praten kan dat hier ook natuurlijk. Kies een categorie en plaats je bericht zou ik zeggen, reacties komen er altijd wel. Heb je liever persoonlijk contact met iemand dan kan dat eventueel ook via de persoonlijke berichten (soort email) die je hier via het forum kan sturen.
Wil je anderen echt 'in het echt' ontmoeten dan is het misschien het makkelijkst om een contactoproepje te plaatsen met je wens, en anders zijn er natuurlijk de meetings die zo af en toe georganiseerd worden.

Ik weet dat er ook andere groepen actief zijn op de diverse sociale media, zelf ben ik daar totaal niet mee bezig dus daar kan ik inhoudelijk niets over zeggen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Cookie

Ja ik bedoel iets als een facebookgroep. Heb al gezocht maar niet gevonden.
Nou moet  ik zeggen vaak kom ik ergens per ongeluk :klap:

Somebody someome

Citaat van: Cookie op april 15, 2019, 04:43:32 PM
Ja ik bedoel iets als een facebookgroep. Heb al gezocht maar niet gevonden.
Nou moet?  ik zeggen vaak kom ik ergens per ongeluk :klap:


als je Facebook groep bedoeld raad ik je dutch asexuality aan een super fijne besloten groep waar je alles kwijt wilt en kunt praten enso. Dus wees niet bang Tis afgeschermd voor niet-leden

Stevie1992

Hey, we hebben inderdaad een Dutch asexuality groep en er zijn ook heel veel internationale groepen. Eigenlijk voor elk type ace is er wel iets te vinden. Dus weet niet of je ook specifiek iets wil zoeken of anders ja, kom bij on in de groep  :highfive1:
I need no reasons, I simply.. am

Jann

Ik zit ook in een discord server genaamd Ace Space, dat is echt een chatgroep. Erg leuke mensen daar maar wel internationaal dus je moet wel Engels kunnen! :) Geen idee of er ook zoiets is in het Nederlands..
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart