Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

topic van de dag

Gestart door Stev, november 13, 2006, 02:10:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Soms zou ik het handig vinden (vooral als er twee of meer forumleden tegelijk on-line zijn) dat je ergens zomaar een grappige/leuke/onzinnige opmerking kon plaatsten en daar niet meteen een nieuw onderwerp voor moest opstarten. Ook goed om al die afdwalingen te voorkomen, dacht ik?  ;)  Zo zouden alle andere topics (hopelijk) voor iedereen beter te volgen zijn.
Eigenlijk dacht ik aan zo iets als de "verjaardagsonzin" die door Sismo op de 22e gestart was. Dus een topic waar je alle "tussendoor" opmerkingen kon opschrijven. Of is het ver gezocht?  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Niet ver gezocht, leuk bedacht! Ik zou dat soms ook wel willen als ik zie wie er online is!  :wave:
Het zou dan elke dag ook weer automatisch eraf kunnen (of dat computertechnisch mogelijk is, weet ik niet?)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sammy

Ik denk aan een shoutbox, die dingen zijn perfect voor fly-by onzin. Maar als ik vergelijk met andere plekken is voor dit mini-forumpje echt nog geen drastische herstructurering nodig. De absolute hoeveelheid onzin is in mijn ervaring goed te verwerken en valt echt wel mee (over de onzin/nuttig ratio doe ik geen uitspraken  ;D).

myra

Ik heb een fly by room gemaakt (toffe naam Sammy, ik was zo vrij hem over te nemen  >:D), waar je dus terecht kan met je terloopse grappige opmerkingen  ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sammy

Dorie, waar staat dat copyright-tekentje..
Wanna sue, wanna sue, wanna sue  ;D

Stev

Dank je, Myra  :klap:

Ik heb meteen een nadeel aan dit idee ontdekt! We moeten straks nog meer berichtjes gaan lezen  :banghead:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Het is een heel goed initiatief Stev  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


Stev

Kan iemand me nu uitleggen waar het verschil is tussen "Onzin" en "Fly by room"?  >:D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Wie was dat toch, die voorstelde om zo'n flybyroom in te stellen  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Ja wel, maar het loopt daar helemaal uit de hand!  :flic:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

#14
 :D
De fly by room staat al in de top tien van de boards!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-