Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Laat je huisdier zien!

Gestart door Erik7494, februari 01, 2019, 05:36:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik7494

"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Atlantis

Wat krijg jij mooie grote foto's  geladen, Erik7494  :duim-omhoog:
I solemnly swear that I am up to no good...

Erik7494

Citaat van: Atlantis op februari 01, 2019, 10:52:55 PM
Wat krijg jij mooie grote foto's?  geladen, Erik7494?  :duim-omhoog:

Ah, ik zet ze eerst op mn flickr.com account, dan kan je ze linken.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Atlantis

Oké. Misschien de moeite waard om dat ook eens te bekijken. Thx!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

Erik7494

Citaat van: Atlantis op februari 01, 2019, 11:00:39 PM
Oké. Misschien de moeite waard om dat ook eens te bekijken. Thx!!!

Is handig hoor, alleen tegenwoordig een limiet van 1000 foto's. Al mijn fotos zijn publiek. https://www.flickr.com/photos/orandajin, maar je kan ze ook prive zetten geloof ik.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Ace89

Hier is een van mijn schurkies, Lizzie

Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Atlantis

Citaat van: Somebody someone op februari 01, 2019, 08:36:34 PM
maak kennis met Annabel mijn lieve viszla in portugal maar niet minder ook beetje mijn schatje?  woonachtig bij m'n ouders
Aha, je avatar. Leuk!!!
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Ik plaats ze via Imgur. :)



Dit is Rosa. Rosa Dapper voluit. Zo heette ze al toen ze in juni 2015 bij ons kwam en uit eerbetoon aan haar vorige vrouwtje die haar opving en heeft verzorgd tot ze stierf, heb ik dat zo gehouden. In het dagelijks leven luistert ze ook naar Poepie. Althans haar oren reageren, het betekent niet dat ze komt. Waarvoor ze wel in beweging komt is: 'Kaas!!' Het is zelfs zo dat we moeten uitkijken dit woord in een gewoon gesprek te laten vallen. Daarom spreken wij van fromage en spreken dat nadrukkelijk zonder nadruk uit. Of ik even fromage wil snijden. Of er nog meer fromage in de koelkast ligt. Tot op heden slaapt ze daar doorheen. :)

Ze moet 's nachts boven bij ons slapen, anders is ze ons kwijt en miauwt in paniek door het huis. Dat vinden we zielig. Bovendien vinden we het fantastisch als ze bij een van ons ligt. Ze kiest zelf of ze bij mij of een van mijn kinderen in de weg komt liggen. Slapen met de poes vergelijk ik met een langdurig vol te houden yogaoefening. Maar ik heb er graag wat kramp voor over. Zo lief.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Atlantis

Geweldig hè,  bij mijn honden was "bos" of "zee" verboden om te zeggen... :schater:
I solemnly swear that I am up to no good...

Atlantis

Citaat van: Koffie op februari 01, 2019, 11:27:12 PM
Ik plaats ze via Imgur. :)
Volgens mij hecht jij ook veel aan je privacy, Koffie. Is dat goed geregeld bij Imgur? Anders ga ik dat zo ook even checken.
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Ik heb mijn foto's daar niet openbaar staan in elk geval.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Citaat van: Atlantis op februari 01, 2019, 11:32:26 PM
Citaat van: Koffie op februari 01, 2019, 11:27:12 PM
Ik plaats ze via Imgur. :)
Volgens mij hecht jij ook veel aan je privacy, Koffie. Is dat goed geregeld bij Imgur? Anders ga ik dat zo ook even checken.
Ik heb zojuist hun privacy policy doorgelezen, en het valt me niet tegen. Als je zorgt dat je hun cookies niet accepteert (instelling in je browser) dan kunnen ze je niet volgen en dus geen verregaande data over je verzamelen. Bedenk je wel altijd dat als je een plaatje plaatst (bijvoorbeeld hier) wat op een andere website gehost is, dat je altijd aangeeft op welke pagina dat origineel stond. In het geval hier zien ze dus dat het uit dit topic komt en dat het om een site over aseksualiteit gaat (zit in de naam van de site), waarmee je ze een grote indicatie geeft wat je geaardheid zou kunnen zijn ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Atlantis

Citaat van: AceVentura op februari 02, 2019, 10:02:54 AM
Ik heb zojuist hun privacy policy doorgelezen, en het valt me niet tegen. Als je zorgt dat je hun cookies niet accepteert (instelling in je browser) dan kunnen ze je niet volgen en dus geen verregaande data over je verzamelen. Bedenk je wel altijd dat als je een plaatje plaatst (bijvoorbeeld hier) wat op een andere website gehost is, dat je altijd aangeeft op welke pagina dat origineel stond. In het geval hier zien ze dus dat het uit dit topic komt en dat het om een site over aseksualiteit gaat (zit in de naam van de site), waarmee je ze een grote indicatie geeft wat je geaardheid zou kunnen zijn ::)
Thx, AceVentura. Ik houd daar al rekening mee. Wat ik niet op een billboard langs de weg zou willen zien, plaats ik hier ook niet  ;). En die kast ben ik toch al aan het openen, dus dat is dan maar het lot!!  ;)
I solemnly swear that I am up to no good...

Samoth

Sinds Edewecht terecht aangaf dat er alleen maar katten langs kwamen, is de tsunami aan hondenfoto's losgebarsten. Ontzettend tof om al jullie lieffies te zien. Wat een prachtige beestjes. Vooral Annabel van Somebody Someone('s ouders); :smile-hart:.

Citaat van: Erik7494 op februari 01, 2019, 07:37:39 PMMooi, is het een soort hazewind?

Het is een mixje. Maar er zit inderdaad zeker windhond in. Dat kun je vooral goed zien aan zijn enorm ranke bouw. En dat gratenpakhuis mag ook ontzettend graag los lopen, rennen en zijn eigen goddelijke gang gaan. Men zegt dat honden gaan lijken op hun baasjes. In mijn geval is het andersom en heeft Harry mij geïnspireerd (meer) op hem te gaan lijken. 
:ange:

AceVentura

Citaat van: Atlantis op februari 02, 2019, 10:07:21 AM
Thx, AceVentura. Ik houd daar al rekening mee. Wat ik niet op een billboard langs de weg zou willen zien, plaats ik hier ook niet?  ;). En die kast ben ik toch al aan het openen, dus dat is dan maar het lot!!?  ;)
Voor jouzelf hoeft het inderdaad geen probleem te zijn, maar bedenk dat je die "keuze" maakt voor iedereen die deze pagina bezoekt, en niet iedereen heeft al z'n eerste stappen buiten de kast gezet.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler