Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

COC onderzoek 'Bejegening in de spreekkamer'

Gestart door Speaker, februari 22, 2019, 07:46:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Speaker

In opdracht van het COC Nederland, Rutgers en WOMEN Inc. doet IPSOS onderzoek naar hoe inclusief de zorg is mbt seksualiteit, gender identiteit en voor mensen met een intersekse conditie.

Bij de vraag "tot wie voel je seksueel aangetrokken" is het mogelijk zelf wat in te vullen.

Misschien is het handig om mee te doen aan het onderzoek als je de zin en/of de tijd voor hebt. Zo kunnen ze ook data en inzicht krijgen over de aseksuele gemeenschap mbt de zorg (en ons hopelijk in toekomst meer bij betrekken in hun onderzoeken).

Link naar het de enguête:
http://tinyurl.com/y4dxabyq


Atlantis

Hi speaker, leuk. Ik heb de enquête net ingevuld en met name aseksualiteit onder de aandacht proberen te brengen. Aan het eind was er een mogelijkheid voor verdere opmerkingen. Daar heb ik ook een pleidooi gehouden om vooral aseksualiteit meer bekendheid te geven. Wellicht helpt dit iets  :highfive1:
I solemnly swear that I am up to no good...

Koffie

Ik heb geen pleidooi gehouden, maar ik heb aan het eind mijn aseksualiteit benoemd. Maar ik heb nooit een reden gehad om dat bij een arts of assistent te bespreken. Ik kom daar gewoon met schimmels en kwaaltjes en daarbij maakt mijn gender niet zo gek veel uit. Of mijn seksuele oriëntatie. Ik heb er iig nooit bij stilgestaan.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)