Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

efteling 2019

Gestart door Somebody someome, maart 07, 2019, 05:12:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Zo te zien kan ik ook beter wat meenemen voor de lunch :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Nog maar 2 nachtjes slapen :cheerleader:

Volgens mij hebben we alles wel zo'n beetje besproken, dus ik hoop jullie allemaal zaterdagochtend om 10:00 bij de ingang van de Efteling te zien :cheerleader:

Ik merk wel dat ik het lastig vind om voor het eten al wat vast te leggen/reserveren omdat niet iedereen daarop gereageerd had, en ik dus niet weet hoeveel er daadwerkelijk mee gaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Nog even de laatste check gedaan qua tijden en gezien hoe vroeg ik eigenlijk op moet  :78: dat wordt op tijd naar bed vanavond  :schater:
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

De dag begint bij mij ook zo rond 7:00 ... maar dat doet ie eigenlijk altijd wel :schater:

Maar ja, het gaat in ieder geval een leuke (en waarschijnlijk vermoeiende) dag worden :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Veel plezier allemaal! :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik ga zo van huis richting Kaatsheuvel.
Als je nog iets wil laten weten, bijvoorbeeld dat je later bent of niet kan komen, doe dat dan via het telefoonnumer wat ik je via de PM heb gegeven, berichten hier op het forum zal ik vanavond pas zien ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Inmiddels ben ik weer terug van het dagje Efteling.

Het was een erg leuke dag. De Efteling was wel wat drukker maar gelukkig niet mega druk. De langste wachtrij die we gehad hebben was denk ik bij Baron 1898 waar we meer dan een uur hebben moeten wachten. De rest was max. 20 minuten en dat is goed te doen. Daardoor hebben we best veel kunnen doen: Droomvlucht, Carnaval Festival, Vogel Rok, Spookslot, Piraña, Fata Morgana, Baron 1898, een klein stukje Sprookjesbos en Aquanura.

Het weer was echt super voor een dagje Efteling, niet te warm en niet te koud. Ik twijfelde 'smorgens nog wel even en had m'n jas meegenomen, maar eenmaal aangekomen bij de Efteling heb ik hem gewoon in m'n auto gelaten want het was niet nodig.

We waren met een leuke groep, het was leuk om enkele bekenden weer te zien en ook weer een paar (voor mij) nieuwe personen te ontmoeten. In het sprookjesbos hebben we nog een foto gemaakt, dus als het allemaal mee wil werken komt die nog in het foto topic in het privé deel.

Al met al een geslaagde dag, en van de Efteling moeten we maar een jaarlijkse traditie gaan maken ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Ik ben ook thuis, compleet uitgeput en vanalles doet pijn (ging zonet even op de grond liggen bij de kat en wilde eigenlijk gewoon niet meer omhoog :p ) maar wel heel happy na een geslaagde meet.  Ik zal morgen mijn best doen om de wat foto's in het besloten deel te zetten.

En dan nu iedereen volgende maand naar de volgende meet up ;)
I need no reasons, I simply.. am

Somebody someome

Daar bij de uitgang zag je er ook aardig dood uit Stevie

Was leuke dag iig

Vic13

Het was zeker een erg leuke en zeer geslaagde dag!  ;D ;D

Den712

Was een leuke dag mensen, leuk om wat gezichten te zien onder wat nicknames :)

Teal's Tracks

Idem, zeer geslaagde dag en perfect weer gehad!
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

Stevie1992

Citaat van: Somebody someone op juni 22, 2019, 11:42:14 PM
Daar bij de uitgang zag je er ook aardig dood uit Stevie

Was leuke dag iig

Ik moest even bijslapen voor de terugweg ;)
I need no reasons, I simply.. am

Vic13

Citaat van: Stevie1992 op juni 22, 2019, 11:37:57 PM
Ik ben ook thuis, compleet uitgeput en vanalles doet pijn (ging zonet even op de grond liggen bij de kat en wilde eigenlijk gewoon niet meer omhoog :p ) maar wel heel happy na een geslaagde meet.?  Ik zal morgen mijn best doen om de wat foto's in het besloten deel te zetten.

En dan nu iedereen volgende maand naar de volgende meet up ;)

Staan de foto's al ergens? Ik heb namelijk geen idee wat/waar het besloten deel is hihi  :ange:

Somebody someome

In privé forum staan ze