Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

efteling 2019

Gestart door Somebody someome, maart 07, 2019, 05:12:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Citaat van: Vic13 op juni 25, 2019, 03:45:56 PM

Staan de foto's al ergens? Ik heb namelijk geen idee wat/waar het besloten deel is hihi?  :ange:


Het 'besloten deel' wordt voor je zichtbaar en toegankelijk als je minimaal 25 berichtjes hebt gepost, Vic :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Den712

Nog ff wachten dus voor we ze kunnen zien :schater:

Vic13

Citaat van: Edewecht op juni 25, 2019, 06:56:51 PM

Het 'besloten deel' wordt voor je zichtbaar en toegankelijk als je minimaal 25 berichtjes hebt gepost, Vic :)

Ahh, vandaar. Ik kon het écht al nergens vinden en begreep er al niets van. Nog vier te gaan dus, maar dat komt wel goed  ;)  ::)

Stevie1992

Citaat van: Vic13 op juni 25, 2019, 07:42:46 PM
Citaat van: Edewecht op juni 25, 2019, 06:56:51 PM

Het 'besloten deel' wordt voor je zichtbaar en toegankelijk als je minimaal 25 berichtjes hebt gepost, Vic :)

Ahh, vandaar. Ik kon het écht al nergens vinden en begreep er al niets van. Nog vier te gaan dus, maar dat komt wel goed?  ;)::)

Ik heb daar eigenlijk alleen de groepsfoto neergezet.. en natuurlijk jouw persoonlijke naar jou toe gestuurd via Insta. Nog even hier wat onzin uitkramen en dan verschijnt de toegang tot het verborgen rijk ;)
Ik zag het eerder ook wel eens en had geen idee waar mensen het over hadden, ook van mijn eerste meet kon ik niet meekijken tot iemand m naar mij stuurde :p
I need no reasons, I simply.. am

Koffie

Citaat van: Vic13 op juni 25, 2019, 07:42:46 PM
Citaat van: Edewecht op juni 25, 2019, 06:56:51 PM

Het 'besloten deel' wordt voor je zichtbaar en toegankelijk als je minimaal 25 berichtjes hebt gepost, Vic :)

Ahh, vandaar. Ik kon het écht al nergens vinden en begreep er al niets van. Nog vier te gaan dus, maar dat komt wel goed  ;)  ::)

Je hebt hierbij van mij toestemming om hier een paar berichten alleen met bv. 'Hoi' te plaatsen om aan je aantal te komen, zodat je de foto's die geplaatst zijn, kunt zien. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie