Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

app groep

Gestart door bimeid18, maart 26, 2019, 02:41:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bimeid18

Ik ben sara,19 jaar en zou graag een app groep willen maken om over asexueel te praten en ook informatie over te krijgen leeftijden maken niet uit als je je nummer niet hier nee wilt zetten kan je dat via kik sturen mijn kik is  sara18xxxx
Of stuur je nummer in prive bericht

Koffie

Een moederlijke tip van deze forumbeheerster: zet inderdaad je nummer niet hier neer. Het is een openbaar forum, iedereen kan het hier dan lezen. Ook mensen die niet eens hier zijn aangemeld, dus je aartsvijand, je enge buren, de anonieme seksbeller, Sinterklaas... iedereen. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

kim10

Bravo Koffie. Het is goed om dat nog eens duidelijk te stellen. Groet, Kim 10.

Edewecht

Hallo Sara, ik zag dat je een kopie van deze oproep ook op een andere boarden had geplaatst (Contacthoekje en Liefde-en vriendschapsrelaties).
Als mods hanteren we de richtlijn dat leden een oproep maar op één plek mogen plaatsen. Daarom heb ik je andere oproepen verwijderd. Op die plek waren er overigens nog geen reacties op (of dezelfde als hier).

Evengoed wens ik je succes met je oproepje! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Grinnik, dat zag ik ook net. :) Ik kwam hier om dit topic op slot te zetten.

Geeft niets hoor Bimeid18, je kunt niet alles weten. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie